Epaka.pl świadczy usługi pocztowe i kurierskie dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm.
Poniedziałek
12.08.2013
Transakcje internetowe wpływają na rosnącą liczbę przesyłek, a co za tym idzie sprzyjają otwarciom punktów kurierskich epaka.pl.
 

Epaka.pl świadczy usługi pocztowe i kurierskie dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm. Sieć liczy 2 placówki własne oraz 20 punktów franczyzowych. Tegoroczne plany rozwoju zakładają uruchomienie kolejnych 10 punktów, które będą powstawać w miastach liczących co najmniej 30 tys. mieszkańców.

- Wartość rynku przesyłek kurierskich cały czas rośnie, głównie ze względu na większy udział sprzedaży internetowej. Na poprawę sytuacji na rynku wpływ ma również coraz częstsze zlecanie przez małe i średnie firmy usług kurierskich wyspecjalizowanym firmom – mówi Dariusz Chornicki, właściciel marki epaka.pl.

Opłata za przystąpienie do sieci epaka.pl wynosi 27 tys. zł. W ramach tej kwoty franczyzobiorca otrzymuje pakiet startowy obejmujący umeblowanie i wyposażenie wnętrza w niezbędny sprzęt, do tego dochodzi jeszcze pakiet nośników reklamowych, wszelkie niezbędne licencje, oraz wsparcie przy pierwszej kampanii reklamowej. Franczyzobiorca musi we własnym zakresie dokonać remontu lokalu, jeśli zachodzi taka konieczność.

- Franczyzobiorca samodzielnie poszukuje lokalu o powierzchni 30-40 m2, ale również w tej kwestii może liczyć na nasze wsparcie. Najważniejsze, żeby lokal znajdował się na parterze budynku i miał łatwy podjazd dla samochodów – wyjaśnia Dariusz Chornicki.

(mak)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Biznesplan: jak policzyć przyszłe zyski /16.03.2009

Zanim zainwestujemy we własny biznes spróbujmy oszacować jego rentowność.