19.08.2013

Portal i biuro podróży w jednym

Na mapie Polski wciąż pozostaje kilkanaście miast, gdzie Wakacje.pl poszukują partnerów.

Działająca od 14 lat na rynku firma prowadzi sprzedaż oferty kilkudziesięciu touroperatorów nie tylko za pośrednictwem portalu, ale również w biurach stacjonarnych. Z Wakacje.pl współpracuje 60 partnerów, liczba ta może wzrosnąć w tym roku nawet do 80. Wśród planowanych priorytetowych lokalizacji znajdują się największe miasta (Wrocław, Poznań, Lublin, Białystok), te liczące 100-200 tys. mieszkańców (Włocławek, Bytom, Zielona Góra) oraz mniejsze – do 100 tys. mieszkańców (Bełchatów, Konin, Lubin).

Witryna placowki Wakacje.pl w Tychach Fot. Wakacje.pl

Salony sprzedaży Wakacje.pl wyróżniają się spójnym systemem identyfikacji biura, pracowników oraz materiałów reklamowych.

- Mając na uwadze rzetelną obsługę klienta oczekujemy, że w salonie sprzedaży Wakacje.pl będzie zatrudniona przynajmniej jedna osoba dużym doświadczeniem w branży turystycznej – może to być pracownik, ale także właściciel. Biuro powinno znajdować się w atrakcyjnym pod względem handlowym miejscu, czyli w galerii handlowej lub w centrum miasta z dostępem do parkingu. W przypadku drugiej lokalizacji konieczna jest duża witryna na parterze budynku – mówi Wioletta Zarzycka, dyrektor sieci sprzedaży.

Inwestycja w biuro zależy od stanu przejmowanego lokalu oraz jego powierzchni. Najlepiej, jeśli znajdzie się miejsce dla co najmniej dwóch stanowisk sprzedaży. Zakup elementów wizualizacji zewnętrznej, materiałów reklamowych i uniformów służbowych to wydatek rzędu 6 tys. zł. Franczyzodawca nie pobiera opłat licencyjnych. W pakiecie franczyzowym Wakacje.pl znajdują się m.in. pomoc w aranżacji lokalu, szkolenia sprzedażowe, nowoczesny system zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem, prezentacja biura na portalu turystycznym, sprzedaż usług dodatkowych na preferencyjnych warunkach (ubezpieczenia, parkingi, bilety lotnicze, hotele).

- Partnerzy otrzymują wsparcie przy zawieraniu umów z touroperatorami i mogą liczyć na bezpłatne rozpoczęcie współpracy z czołowymi organizatorami wyjazdów. Ponadto najlepsze biura mogą wysyłać swoich pracowników na bezpłatne zagraniczne wyjazdy szkoleniowe – dodaje Wioletta Zarzycka.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0