20.08.2013

Biznes dla wszechstronnych

Klubokawiarnia Cafe Bajarka rozszerza profil działalności. Franczyzobiorcy będą prowadzić lokal i... projektować wnętrza.

Cafe Bajarka to połączenie księgarni, sali zabaw dla dzieci oraz klubokawiarni. Obok zajęć i warsztatów dla dzieci (plastycznych, muzycznych, rękodzieła czy zajęć adaptacyjnych do przedszkola) oraz sprzedaży książek, firma wprowadziła własną linię produktów.

Cafe Bajarka

W Cafe Bajarka rodzice mogą nie tylko przyprowadzić dzieci na zajęcia i wypić kawę, ale mogą też sami uczestniczyć w warsztatach np. rękodzieła.

– Sprzedajemy pod naszą marką pluszaki, lalki, ozdoby i akcesoria do wnętrz dziecięcych oraz własną kolekcję ubrań dla rodziców i dzieci. Oferujemy również nową usługę: projektowania za zamówienie wnętrz pokojów dziecięcych – mówi Tomasz Stuczyński, współwłaściciel firmy Elementaria zajmującej się rozwojem sieci Cafe Bajarka.

Dodatkowo Elementaria wprowadziła do swojej toruńskiej placówki linię prezentów z wyższej półki, m.in. lalek przygotowywanych w krótkich seriach designerskich z materiałów, które sprowadza ze Stanów Zjednoczonych.
– Nowe produkty wymagają odpowiedniej ekspozycji, dlatego zmieniliśmy wystrój wnętrza. Jeśli pomysł się przyjmie, udostępnimy know-how naszym franczyzobiorcom – zapowiada Tomasz Stuczyński.

Obecnie pod marką Cafe Bajarka działają trzy punkty, w tym dwa franczyzowe: w Krakowie i Poznaniu. Lokale mają 120-160 m2 i znajdują się blisko centrum miasta. Na przygotowanie lokalu trzeba przeznaczyć ok. 1 tys. zł/m2. Opłata miesięczna wynosi 1 tys. zł, jednak franczyzodawca zapowiada obniżkę kosztów inwestycji i opłat franczyzowych.

(awh)