22.08.2013

Zyski nie takie kruche

NordGlass otworzył serwisy wymiany i naprawy szyb w Warszawie i Szczecinie.

Warszawa i Szczecin to kolejne miasta, w których w te wakacje pojawiły się placówki NordGlass. Serwisów oferujące między innymi wymianę i naprawę szyb pod tym szyldem jest już w Polsce ponad 120, a większość z nich działa na zasadzie franczyzy.

Punkt wymiany szyb NordGlass. Fot. NordGlass

Marka NordGlass działa na polskim rynku od 20 lat. Łącznie w jej placówkach zatrudnionych jest ponad 1 tys. pracowników.

- Zdecydowanie łatwiej rozpoczynać działalność w oparciu o już sprawdzone mechanizmy i wzorce. Partnerzy NordGlass mogą liczyć na nasze wsparcie, zarówno w zakresie poznania, jak i wdrażania efektywnych metod prowadzenia przedsiębiorstwa, profesjonalnych szkoleń technicznych i handlowych. Korzystają też z kampanii promocyjnych umożliwiających dotarcie do szerszej grupy potencjalnych klientów, zarówno indywidualnych, jak i korporacyjnych - mówi Marek Grabowski, dyrektor handlowy i członek zarządu NordGlass.

Partnerami biznesowymi firmy NordGlass mogą zostać zarówno właściciele dużych punktów serwisowych, jak i lokalni przedsiębiorcy z branży motoryzacyjnej, którzy zainteresowani są świadczeniem usług z zakresu wymiany i naprawy szyb samochodowych.

- W zamian za wkład 35 tys. zł franczyzobiorcy otrzymują warsztat w pełni przygotowany do wymiany i naprawy szyb samochodowych oraz świadczenia usług dodatkowych, a także dostęp do bardzo dobrze wyposażonego magazynu, dzięki czemu klient obsługiwany jest praktycznie „od ręki" – zapewnia Marek Grabowski.

(gum)