Według przedstawicielki sieci latem sięgamy po intensywne, odważne kolory, na przykład żółty, pomarańczowy i zielony. Zimą zaś wybieramy stonowane odcienie.
Piątek
23.08.2013
Sprzedaż kosmetyków cechuje sezonowość. Znajomość branży pomaga franczyzobiorcom dostosować ofertę stoiska Golden Rose.
 

Golden Rose posiada 40 punktów sprzedaży, w tym 24 należące do sieci oraz 16 franczyzowych. W salonach i na stoiskach firmowych można nabyć kosmetyki sygnowane logo franczyzodawcy oraz marek takich jak Classics, Miss Selene oraz Roxanne. Punktów sprzedaży systematycznie przybywa.

- Zgodnie z planem w drugiej połowie ubiegłego roku udało się nam uruchomić 10 nowych placówek. Zanotowaliśmy wtedy także znaczny wzrost udziału kosmetyków Golden Rose w rynku, przez co cały ten okres uważamy za udany – mówi Joanna Reczulska, menedżer ds. sprzedaży. - Dokładamy wszelkich starań, aby rok 2013 zakończyć z podobnym wynikiem. Do końca grudnia planujemy otwarcie 5 nowych stoisk franczyzowych.

Golden Rose poszukuje osób przedsiębiorczych, ambitnych, o zdolnościach menedżerskich, które chciałyby poprowadzić firmowe stoisko. Orientacja w temacie kosmetyków i mody sprawią, że prowadzenie tego biznesu staje się łatwiejsze, ale nie jest to wymóg stawiany franczyzobiorcom. Sieci zależy na współpracy z osobami, które posiadają kapitał inwestycyjny, dysponują wynajętą powierzchnią w centrum handlowym oraz są gotowe przejść cykl szkoleń.

Branża kosmetyczna cechuje się sezonowością - różne produkty sprzedają się lepiej lub gorzej w zależności od pory roku i pogody.
- Latem klientki kupują kosmetyki, które mniej obciążają skórę – dodaje Joanna Reczulska. - Zamiast ciężkich podkładów wybierają lekkie pudry, a zamiast pomadek do ust wygodne błyszczyki. W okresie letnim wzrasta również sprzedaż kosmetyków wodoodpornych, które gwarantują idealny makijaż przez wiele godzin. Wtedy także odnotowujemy największy popyt na lakiery do paznokci.

Nie bez znaczenia zostaje także kolorystyka. Według przedstawicielki sieci latem sięgamy po intensywne, odważne kolory jak np. żółcie, pomarańcze czy zielenie. Zimą zaś wybieramy bardziej stonowane odcienie. Szczególnym okresem w sprzedaży kosmetyków jest też sylwester oraz karnawał.

(boa)


Bolesław Adamiec, dziennikarz
Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Inwestycja w srebro - czy warto?

Ja inwestuję w granulat złota https://mennica-krakowska.pl/index.php?id_category=31&controller=category Srebro jest NIEOPŁACALNE

54 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2018
Biżuteria zawsze modna

Ja najczęściej jednak biżuterię kupuję u tradycyjnych jubilerów, ale z tego co widzę to to wygląda bardzo fajnie. Może się kiedyś skuszę.

47 wypowiedzi
ostatnia 30.03.2018
Polacy lubią prezenty

A ja np. nie przepadam, a już szczególnie nie lubię ani otrzymywania, ani składania życzeń. Chyba nie jestem standardową Polką, ale cóż. Każdy ma inne upodobania.

14 wypowiedzi
ostatnia 30.03.2018
Inwestycja w srebro - czy warto?

Warto.Jest to o wiele bezpieczniejsze niż inwestowanie w fundusze inwestycyjne czy w giełde.Jednoczesnie może dać o wiele lepsze dochody niż inwestowanie w lokaty, które...

54 wypowiedzi
ostatnia 30.03.2018
Pan od kosmetyków

To może być ciekawy biznes. Tu chyba potęgą jest Inglot.________________________________pisaniepracdyplomowych.edu.pl

9 wypowiedzi
ostatnia 26.03.2018
Paznokcie w natarciu

To biznes, który nie wymaga wielkiego nakładu finansowego. Kiedyś może w to wejdę._______________________http://pisaniepracdyplomowych.edu.pl

19 wypowiedzi
ostatnia 26.03.2018
Paznokcie w natarciu

Jaki rodzaj manicure jest najsolidniejszy i najlepszy na codzień?

19 wypowiedzi
ostatnia 26.03.2018
Biżuteria zawsze modna

Tutaj nie chodzi nawet o modę. Biżuteria jest sposobem na zachowanie kapitału. Po iluś tam latach nadal będzie coś warta. Pieniądze mogą stracić na wartości przez...

47 wypowiedzi
ostatnia 26.03.2018
zobacz więcej na forum