Według przedstawicielki sieci latem sięgamy po intensywne, odważne kolory, na przykład żółty, pomarańczowy i zielony. Zimą zaś wybieramy stonowane odcienie.
Piątek
23.08.2013
Sprzedaż kosmetyków cechuje sezonowość. Znajomość branży pomaga franczyzobiorcom dostosować ofertę stoiska Golden Rose.
 

Golden Rose posiada 40 punktów sprzedaży, w tym 24 należące do sieci oraz 16 franczyzowych. W salonach i na stoiskach firmowych można nabyć kosmetyki sygnowane logo franczyzodawcy oraz marek takich jak Classics, Miss Selene oraz Roxanne. Punktów sprzedaży systematycznie przybywa.

- Zgodnie z planem w drugiej połowie ubiegłego roku udało się nam uruchomić 10 nowych placówek. Zanotowaliśmy wtedy także znaczny wzrost udziału kosmetyków Golden Rose w rynku, przez co cały ten okres uważamy za udany – mówi Joanna Reczulska, menedżer ds. sprzedaży. - Dokładamy wszelkich starań, aby rok 2013 zakończyć z podobnym wynikiem. Do końca grudnia planujemy otwarcie 5 nowych stoisk franczyzowych.

Golden Rose poszukuje osób przedsiębiorczych, ambitnych, o zdolnościach menedżerskich, które chciałyby poprowadzić firmowe stoisko. Orientacja w temacie kosmetyków i mody sprawią, że prowadzenie tego biznesu staje się łatwiejsze, ale nie jest to wymóg stawiany franczyzobiorcom. Sieci zależy na współpracy z osobami, które posiadają kapitał inwestycyjny, dysponują wynajętą powierzchnią w centrum handlowym oraz są gotowe przejść cykl szkoleń.

Branża kosmetyczna cechuje się sezonowością - różne produkty sprzedają się lepiej lub gorzej w zależności od pory roku i pogody.
- Latem klientki kupują kosmetyki, które mniej obciążają skórę – dodaje Joanna Reczulska. - Zamiast ciężkich podkładów wybierają lekkie pudry, a zamiast pomadek do ust wygodne błyszczyki. W okresie letnim wzrasta również sprzedaż kosmetyków wodoodpornych, które gwarantują idealny makijaż przez wiele godzin. Wtedy także odnotowujemy największy popyt na lakiery do paznokci.

Nie bez znaczenia zostaje także kolorystyka. Według przedstawicielki sieci latem sięgamy po intensywne, odważne kolory jak np. żółcie, pomarańcze czy zielenie. Zimą zaś wybieramy bardziej stonowane odcienie. Szczególnym okresem w sprzedaży kosmetyków jest też sylwester oraz karnawał.

(boa)


Bolesław Adamiec, dziennikarz
Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Paznokcie w natarciu

tomaszjawor10, a jakie ozdoby najbardziej Ci się podobają? Podoba Ci się taka folia transferowa?

23 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Inwestycja w srebro - czy warto?

Na pewno złoto byłoby lepszym pomysłem na inwestycje. Srebro jest dobre, ale jako prezent dla naszych bliskich. Takie jest moje zdanie.

67 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Polacy lubią prezenty

Chyba nie ma osoby, która nie lubiłaby prezentów dawać, ale też otrzymywać:) Mój mąż na rocznicę ślubu podarował mi voucher na zabieg przedłużania rzęs 2 do 1...

16 wypowiedzi
ostatnia 12.07.2018
Pan od kosmetyków

A spotkaliście się kiedyś z mężczyzną, który robi rzęsy objętościowe ? W salonie kosmetycznym, do którego chodzę, pracuje Pan i muszę przyznać, że zawsze jestem...

22 wypowiedzi
ostatnia 12.07.2018
Inwestycja w srebro - czy warto?

wart inwestować, potem to wszystko się zwraca https://vindicat.pl/baza-wiedzy/co-oznacza-przedawnienie-dlugu/

67 wypowiedzi
ostatnia 09.07.2018
Inwestycja w srebro - czy warto?

Dobrą inwestycją może się również nazwać inwestycję w numizmatykę. Takie monety, w które możecie włożyć swoje oszczędności, można kupić na ...

67 wypowiedzi
ostatnia 30.06.2018
Pan od kosmetyków

You can do the first step when you have your browser ready. If you have opened your browser, you can start accessing talktosonic survey page. Go to the official survey page at...

22 wypowiedzi
ostatnia 29.06.2018
Pan od kosmetyków

You can do the first step when you have your browser ready. If you have opened your browser, you can start accessing talktosonic survey page. Go to the official survey page at...

22 wypowiedzi
ostatnia 29.06.2018