27.08.2013

Muszkieterowie zagrają w kosza

Nowe supermarkety oraz zwiększenie rozpoznawalności marki poprzez sponsoring sportowy to aktualnie priorytety Intermarché.

- Podjęcie współpracy z reprezentacją Polski to nasz kolejny krok w kierunku większego związania się z dyscypliną, która z roku na rok zyskuje coraz liczniejsze grono sympatyków. Intermarché od lat wspiera polską koszykówkę. Sieć znacznie przyczyniła się do osiągnięcia sukcesu basketu w Zielonej Górze, a od dwóch lat wspiera rywalizację klubów w Pucharze Polski. Teraz nastał czas na reprezentację – mówi Janusz Jasiński, pełnomocnik zarządu Grupy Muszkieterów, która zarządza supermarketami spożywczymi Intermarché i budowlanymi Bricomarché.

Supermarket Intermarche w Pawłowicach Fot. Grupa Muszkieterów

Otwarty w sierpniu supermarket Intermarché w Pawłowicach to już 18 placówka sieci w tym regionie.

Muszkieterowie liczą, że jako oficjalny sponsor koszykarzy będzie miało okazję wzmocnić siłę swojej marki na rynku spożywczym. Jednocześnie nie zwalniają tempa rozwoju sieci Intermarché, liczącej już blisko 190 sklepów. Ostatnie otwarcie miało miejsce 22 sierpnia w Pawłowicach, w województwie śląskim.

To 18. supermarket w regionie. Sklep ma ponad 1,2 tys. m2 powierzchni, a jego asortyment obejmuje 17 tys. produktów spożywczych i przemysłowych. Wśród nich dostępna jest pokaźna oferta marek własnych Intermarché, a także produkty ekologiczne. W sklepie zatrudnienie znalazło 60 osób.

Supermarkety Intermarché zarządzane są przez franczyzobiorców. Wkład finansowy potrzebny do wstąpienia w szeregi Muszkieterów wynosi 400 tys. zł. Oprócz prowadzenia sklepu franczyzobiorcy sieci poświęcają dwa dni w tygodniu na pracę w centrali sieci, w ramach której współdecydują o jej rozwoju.

(gum)