28.08.2013

Olimp in blanco

Grupa Gastromall podpisuje umowy w centrach handlowych, które dopiero powstaną.

Grupa Gastromall podpisała umowę najmu powierzchni pod restaurację Olimp w Centrum Biznesu, Handlu i Rozrywki Sukcesja w Łodzi. W czerwcu podobną umowę zawarła z Ikea Centre Group dotyczącą lokalu w Lublinie. Obie placówki łączy to, że jeszcze nie istnieją. Gastronomiczny franczyzodawca stara się już teraz pozyskiwać powierzchnię w dopiero powstających lokalizacjach.

Zdjęcie punktu systemu Olimp Fot. Grupa Gastromall

Grupa Gastromall, właściciel sieci Olimp, działa na rynku od 1995 roku.

Centrum handlowe w Łodzi ma zostać otwarte pod koniec 2014 roku. Znajdą się w niej 172 sklepy i punkty usługowe.

Restauracje Olimp to sieć serwująca posiłki w samoobsługowym systemie sprzedaży na wagę w stałej cenie za 100 g jedzenia. Liczy 16 punktów usytuowanych w galeriach handlowych oraz w centrach biurowych w całym kraju. Inwestycja we franczyzową placówkę pod szyldem Olimp wymaga kapitału na poziomie 180 tys. zł, powiększonego o koszt adaptacji lokalu.

- Grupa nieustająco poszukuje franczyzobiorców na terenie całego kraju. Kolejne umowy z zarządcami centrów handlowych i biurowych są w ostatnich fazach negocjacji – zapowiada Izabela Domaradzka, koordynator projektów w Grupie Gastromall.

(gum)