05.09.2013

Mobilny Saturn

Właściciel marketów ze sprzętem elektronicznym wprowadza nowy koncept dedykowany młodym klientom.

Marka Saturn istnieje w Polsce od niespełna dekady. W ubiegłym roku właściciel sieci 18 marketów z urządzeniami elektronicznymi rozpoczął sprzedaż za pośrednictwem internetu. Ponadto Saturn w połowie tego roku rozpoczął aktywną komunikację ze swoimi klientami na portalach społecznościowych oraz we własnym kanale YouTube. To i tak o kilka lat za późno biorąc pod uwagę, że firma zajmuje się sprzedażą nowoczesnej elektroniki, a sama od niedawna wdrożyła rozwiązania obecne na rynku od co najmniej kilku lat.
- W 2012 roku z sukcesem wystartowaliśmy ze sklepem internetowym, dzięki czemu lepiej wykorzystujemy potencjał marki i umacniamy naszą pozycję na rynku. Sklep internetowy cieszy się dużym zaufaniem kupujących. Dobrze wiemy, jak ważna jest technologia i wiedzą to również nasi klienci, którzy coraz więcej czasu spędzają w mediach społecznościowych. Dlatego nie może nas tam zabraknąć. Stawiamy na aktywny dialog z klientami - wyjaśnia Marcin Rosati, członek zarządu Media Saturn Holding.

Sklep Saturn w Poznaniu Fot. Saturn

Media Saturn Holding dysponuje łącznie ponad 960 sklepami w 15 krajach.

Jeszcze we wrześniu w Galerii Katowickiej na powierzchni 200 m 2 zostanie otwarty sklep Saturn Connect. Będzie to pierwszy w Europie market z elektroniką dedykowany mobilnym urządzeniom takim jak tablety, laptopy, smartfony, aparaty fotograficzne i konsole do gier. - Obserwując zmieniające się zachowania klientów, zauważyliśmy szybko poszerzającą się grupę ludzi szczególnie zainteresowanych rozwijającą się kategorią urządzeń mobilnych - mówi Marcin Rosati.

Mimo że nie ma możliwości otwarcia franczyzowego Saturna, nadal można nawiązać z tą marką współpracę polegającą na prowadzeniu punktu sprzedaży produktów telekomunikacyjnych i telewizji satelitarnej pod nazwą Strefa Usług. Obecnie działa 47 tego typu punktów na terenie marketów Saturn i Media Markt. Każdy z nich znajduje się na terenie marketu, przy głównych alejkach, gdzie natężenie ruchu klientów jest największe. Dawca licencji oddaje partnerowi punkt w zarządzanie, nie pobiera opłat za wynajem powierzchni, ani za zatowarowanie. Nie ma również opłat franczyzowych. Partner ponosi tylko i wyłącznie koszty zatrudnienia pracownika. Wynagrodzeniem jest prowizja za każdą podpisaną umowę telekomunikacyjną (telefonia komórkowa, internet, telewizja).

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0