Media Saturn Holding dysponuje łącznie ponad 960 sklepami w 15 krajach.
Czwartek
05.09.2013
Właściciel marketów ze sprzętem elektronicznym wprowadza nowy koncept dedykowany młodym klientom.
 

Marka Saturn istnieje w Polsce od niespełna dekady. W ubiegłym roku właściciel sieci 18 marketów z urządzeniami elektronicznymi rozpoczął sprzedaż za pośrednictwem internetu. Ponadto Saturn w połowie tego roku rozpoczął aktywną komunikację ze swoimi klientami na portalach społecznościowych oraz we własnym kanale YouTube. To i tak o kilka lat za późno biorąc pod uwagę, że firma zajmuje się sprzedażą nowoczesnej elektroniki, a sama od niedawna wdrożyła rozwiązania obecne na rynku od co najmniej kilku lat.
- W 2012 roku z sukcesem wystartowaliśmy ze sklepem internetowym, dzięki czemu lepiej wykorzystujemy potencjał marki i umacniamy naszą pozycję na rynku. Sklep internetowy cieszy się dużym zaufaniem kupujących. Dobrze wiemy, jak ważna jest technologia i wiedzą to również nasi klienci, którzy coraz więcej czasu spędzają w mediach społecznościowych. Dlatego nie może nas tam zabraknąć. Stawiamy na aktywny dialog z klientami - wyjaśnia Marcin Rosati, członek zarządu Media Saturn Holding.

Jeszcze we wrześniu w Galerii Katowickiej na powierzchni 200 m 2 zostanie otwarty sklep Saturn Connect. Będzie to pierwszy w Europie market z elektroniką dedykowany mobilnym urządzeniom takim jak tablety, laptopy, smartfony, aparaty fotograficzne i konsole do gier. - Obserwując zmieniające się zachowania klientów, zauważyliśmy szybko poszerzającą się grupę ludzi szczególnie zainteresowanych rozwijającą się kategorią urządzeń mobilnych - mówi Marcin Rosati.

Mimo że nie ma możliwości otwarcia franczyzowego Saturna, nadal można nawiązać z tą marką współpracę polegającą na prowadzeniu punktu sprzedaży produktów telekomunikacyjnych i telewizji satelitarnej pod nazwą Strefa Usług. Obecnie działa 47 tego typu punktów na terenie marketów Saturn i Media Markt. Każdy z nich znajduje się na terenie marketu, przy głównych alejkach, gdzie natężenie ruchu klientów jest największe. Dawca licencji oddaje partnerowi punkt w zarządzanie, nie pobiera opłat za wynajem powierzchni, ani za zatowarowanie. Nie ma również opłat franczyzowych. Partner ponosi tylko i wyłącznie koszty zatrudnienia pracownika. Wynagrodzeniem jest prowizja za każdą podpisaną umowę telekomunikacyjną (telefonia komórkowa, internet, telewizja).

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes na małym rynku

dzieki za ostrzezenie to wazne by przestrzegac ludzi przed oszustami. Trzeba robic wszystko by emilinowac takich ludzi i takie firmy

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Biznes na małym rynku

NIE POLECAM współpracy z firmą i4-mobile w Białymstoku w jakiejkolwiek formie (salon Play, Shop in Shop, doradca biznesowy B2B). Swoją opinię wyrażam NIESTETY na...

2 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2020
Zarabiać przez telefon

To prawda. Sama pracowałam w call center. Praca mocno stresująca, są tacy, którzy są bardzo mili, ale niektórzy...brak słów

2 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Play się opłaca?

Zgadzam się z poprzedniczką. Dziś większość salonów oferuje bardzo zbliżone pakiety.

3 wypowiedzi
ostatnia 23.12.2018
Pomysł jest - brak wiedzy o firmie..

Witam! Domyślam się, że takich tematów było bardzo dużo. Wiem, że każdy z tematów, problemów jest inny - więc postanowiłem napisać na forum. Liczę, że...

1 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2018
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

A może warto postawić na usługi z zakresu SEO i pozycjonowania?

3 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Zarabiać przez telefon

Praca w callcenter nie jest łatwa. Trafiają się różni ludzie, z którymi trzeba spokojnie rozmawiać.

2 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Franczyza z Komputronik - czy to się może opłacać?

moim zdaniem nie, sprzedaż komputerów przeniosła się do sieci i raczej tam szukać należy inspiracji

7 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018