18.09.2013

Agent w hangarze

Best-Tent buduje hale namiotowe. Zadaniem partnerów firmy będzie pozyskanie klientów.

Best-Tent to producent różnego typu hal namiotowych. Stalowe i aluminiowe konstrukcje znajdują zastosowanie w branżach przemysłowych, rolnictwie, imprezach masowych oraz logistyce.
- Ponad 80 proc. naszej całej sprzedaży dociera do krajów Unii Europejskiej. Oferujemy bogatą ofertę produktów i usług, włącznie z projektowaniem konstrukcji nietypowych, które dystrybuujemy na rynkach zagranicznych – mówi Robert Michalski, prezes spółki.

Kolaż hangary Best Pol Fot. Best Pol

Inwestycja we własne biuro Best-Tent może zwrócić się już w ciągu dwóch pierwszych latdziałalności.

Na razie firma otworzyła jedno biuro w Koninie. Rozwój sieci sprzedaży właściciele chcą powierzyć agentom, którzy zajmą się pozyskiwaniem klientów na terenie całej Polski. - Docelowo planujemy, by każde województwo było pod opieką przynajmniej jednego partnera – zapowiada Michalski.

Opłata licencyjna za przystąpienie do sieci wynosi 8 tys. zł. W ramach tej kwoty agent zyskuje prawo do używania marki i sprzedaży produktów Best-Tent, a także materiały marketingowe i doradztwo właściciela licencji. Przedsiębiorca zostanie również przeszkolony pod kątem technicznych kwestii związanych z budową hal namiotowych.
- Chciałbym podkreślić, że nie wymagamy od partnerów wykształcenia technicznego bądź doświadczenia na podobnym rynku. Rolą agenta jest przede wszystkim pozyskiwanie klientów, zatem wiadomości przekazywane mu przez nas mają jedynie pomóc dopasować usługę do ich potrzeb. Realizacją projektu zajmujemy się my, jako centrala sieci – wyjaśnia Robert Michalski.

Partner musi też dysponować biurem, w którym będzie mógł spotykać się z klientami. Koszty jego adaptacji pozostają w gestii partnera.

(gum)