Szyld MSC Alkohole znajduje się obecnie nad ośmioma sklepami, trzy z nich prowadzone są przez franczyzobiorców.
Poniedziałek
30.09.2013
Więcej sklepów monopolowych w Polsce i debiut u wschodnich sąsiadów - takie plany rozwoju ma MSC Alkohole.
 

Szyld MSC Alkohole znajduje się obecnie nad ośmioma sklepami, trzy z nich prowadzone są przez franczyzobiorców. W ciągu nadchodzącego roku sieć ma powiększyć się o kolejnych 20 sklepów, które będą powstawały w największych polskich miastach. Firma zamierza również rozwijać sieć sprzedaży u naszych wschodnich sąsiadów – pierwsze zagraniczne placówki mają zostać otwarte na Ukrainie. Koncept MSC Alkohole zadebiutował na ubiegłorocznych Targach Franczyza 2012.

- Zdecydowaliśmy się na rozwój MSC Alkohole na rynkach wschodnich, bo dostrzegamy tam olbrzymi potencjał do rozwoju sieci franczyzowej. Oczywiście w Polsce też mamy jeszcze sporo do zrobienia, bo rynek sklepów monopolowych jest bardzo rozdrobniony, a nie da się ukryć, że tylko sklepy, które należą do jakiejś sieci mogą liczyć na rynkowy sukces – mówi Maciej Rytka, dyrektor generalny.

Założenie sklepu MSC Alkohole będzie kosztowało przyszłego franczyzobiorcę ok. 65 tys. zł. Za licencję trzeba zapłacić 5 tys. zł. To jedyna opłata, którą musi wnieść przyszły franczyzobiorca. Sklepy MSC Alkohole mieszczą się w centrach miast, przy ruchliwych ulicach i w pobliżu przystanków komunikacji miejskiej. Franczyzobiorca musi samodzielnie poszukać lokalu o powierzchni około 30-50 m2.

Przyszły właściciel sklepu MSC Alkohole może liczyć na pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu oraz załatwieniu wszystkich spraw urzędowych. Centrala przekazuje oprogramowanie do prowadzenia sklepu oraz uniformy dla wszystkich pracowników. Franczyzobiorca oraz jego pracownicy przechodzą szkolenie z wiedzy o produktach oraz modelu funkcjonowania sklepu. Sieć zapewnia również wsparcie marketingowe obejmujące m.in. akcje promocyjne i program lojalnościowy dla klientów.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022