Szyld MSC Alkohole znajduje się obecnie nad ośmioma sklepami, trzy z nich prowadzone są przez franczyzobiorców.
Poniedziałek
30.09.2013
Więcej sklepów monopolowych w Polsce i debiut u wschodnich sąsiadów - takie plany rozwoju ma MSC Alkohole.
 

Szyld MSC Alkohole znajduje się obecnie nad ośmioma sklepami, trzy z nich prowadzone są przez franczyzobiorców. W ciągu nadchodzącego roku sieć ma powiększyć się o kolejnych 20 sklepów, które będą powstawały w największych polskich miastach. Firma zamierza również rozwijać sieć sprzedaży u naszych wschodnich sąsiadów – pierwsze zagraniczne placówki mają zostać otwarte na Ukrainie. Koncept MSC Alkohole zadebiutował na ubiegłorocznych Targach Franczyza 2012.

- Zdecydowaliśmy się na rozwój MSC Alkohole na rynkach wschodnich, bo dostrzegamy tam olbrzymi potencjał do rozwoju sieci franczyzowej. Oczywiście w Polsce też mamy jeszcze sporo do zrobienia, bo rynek sklepów monopolowych jest bardzo rozdrobniony, a nie da się ukryć, że tylko sklepy, które należą do jakiejś sieci mogą liczyć na rynkowy sukces – mówi Maciej Rytka, dyrektor generalny.

Założenie sklepu MSC Alkohole będzie kosztowało przyszłego franczyzobiorcę ok. 65 tys. zł. Za licencję trzeba zapłacić 5 tys. zł. To jedyna opłata, którą musi wnieść przyszły franczyzobiorca. Sklepy MSC Alkohole mieszczą się w centrach miast, przy ruchliwych ulicach i w pobliżu przystanków komunikacji miejskiej. Franczyzobiorca musi samodzielnie poszukać lokalu o powierzchni około 30-50 m2.

Przyszły właściciel sklepu MSC Alkohole może liczyć na pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu oraz załatwieniu wszystkich spraw urzędowych. Centrala przekazuje oprogramowanie do prowadzenia sklepu oraz uniformy dla wszystkich pracowników. Franczyzobiorca oraz jego pracownicy przechodzą szkolenie z wiedzy o produktach oraz modelu funkcjonowania sklepu. Sieć zapewnia również wsparcie marketingowe obejmujące m.in. akcje promocyjne i program lojalnościowy dla klientów.

(mak)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.