04.10.2013

Dobrych rad nigdy dosyć

Office 1 powołało Radę Franczyzobiorców. Partnerzy będą mieli realny wpływ na decyzje centrali.

- Nasi franczyzobiorcy prowadzą małe „biuro-serwisy” działające na trzech płaszczyznach. Po pierwsze oferują produkty biurowe i artykuły szkolne w ramach sklepów samoobsługowych, po drugie zajmują się obsługą biur dostarczając artykuły i usługi niezbędne dla prawidłowej pracy każdej firmy. Klienci Office 1 mogą także skorzystać z dodatkowych usług świadczonych w placówkach, takich jak drukowanie zwykłe lub wielkoformatowe, oprawa dokumentów, wyrób pieczątek i organizowanie przesyłek kurierskich – wymienia Grażyna Marciniak, prezes zarządu Office 1 Poland.

Zdjęcie punktu systemu Office 1

Koncept Office 1 powstał w Stanach Zjednoczonych. Obecnie rozwija się w 36 krajach, a od 2005 roku dostępny jest także na licencji w Polsce. Do tej pory nad Wisłą udało się uruchomić 15 punktów partnerskich.

Niedawno działalność rozpoczęła Rada Franczyzobiorców, której zadaniem jest opiniowanie pomysłów dotyczących realizacji strategii marketingowej firmy. Franczyzodawca wdraża aktualnie nowe oprogramowanie komputerowe, wspomagające partnerów w zarządzaniu sprzedażą oraz relacjami ze swoimi klientami. Właściciel sieci wydaje co miesiąc gazetkę reklamową, która jest dystrybuowana w okolicy sklepu Office 1. Inwestycja w biznes zamyka się w kwocie 30 tys. zł, z czego opłata wstępna wynosi 4,8 tys. zł. Pobierana jest także opłata miesięczna stanowiąca 2-4 proc. uzyskiwanych obrotów. Szkolenia dla przyszłych franczyzobiorców odbywają się w którymś z punktów partnerskich, a także centrali lub nowo powstałym biurze.

Preferowana miasta dla placówek Office 1 to stolice powiatów lub mniejsze miejscowości z potencjałem gospodarczym. Mile widziane jest prowadzenie biznesu w formie firmy rodzinnej. do uruchomienia sklepu wystarczy już 25 m2 powierzchni na parterze budynku.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0