Powstanie sieć firm, które będą posiadać szeroki wachlarz kompetencji dostępnych do tej pory jedynie największym firmom zajmującym się informatyzacją przedsiębiorstw i instytucji.
Przemysław Kucharzewski z zarządu spółki Optimus
Czwartek
10.10.2013
Optimus ćwierć wieku temu zakładał Roman Kluska. O planach budowy sieci pod logo firmy opowiada Przemysław Kucharzewski z zarządu spółki.
 

Spółka Optimus zbuduje sieć franczyzową, której partnerzy będą zajmować się informatyzacją placówek administracji publicznej i firm. Dla kogo jest ten biznes?
Dla każdej firmy IT, która aktywnie uczestniczy w projektach związanych z sektorami administracji publicznej, edukacji, samorządów terytorialnych, przedsiębiorstw użyteczności publicznej i przedsiębiorstw prywatnych. Warto podkreślić, że Optimus będzie pełnił rolę jednocześnie producenta, dostawcy i integratora rozwiązań. Dzięki pełnej ofercie usług informatycznych, będziemy wspierać oraz kompleksowo obsługiwać swoich partnerów, korzystając z zaplecza logistyczno-finansowego, know-how i referencji Grupy AB, go której należy Optimus.

Co franczyzodawca zaoferuje partnerom?
Będą oni mogli liczyć na wsparcie finansowe, m.in. korzystne pożyczki na realizację projektów informatycznych czy leasing całości projektu, a także specjalne warunki handlowe, ubezpieczeniowe oraz usługi logistyczne. Otrzymają oni również wsparcie w działaniach informacyjnych i marketingowych skierowanych do klientów końcowych. Ciekawym założeniem będzie również możliwość współdzielenia kompetencji uczestników sieci w zaawansowanych projektach informatycznych. W zamyśle ma powstać sieć firm, które będą posiadać szeroki wachlarz kompetencji dostępnych do tej pory jedynie największym integratorom (czyli firmom zajmującym się informatyzacją przedsiębiorstw - przyp. red.).

A jakie są wymagania stawiane partnerom?
Od kandydatów oczekujemy zaangażowania w działalność na lokalnym rynku oraz świadczenia usług na najwyższym poziomie. Zależy nam, aby firmy należące do sieci Optimus były postrzegane jako rzetelne i profesjonalne. Do zobowiązań franczyzobiorców będzie należało w szczególności realizowanie targetów kwartalnych oraz nabywanie określonego asortymentu w AB, a także podnoszenie kompetencji poprzez uczestnictwo w rekomendowanych szkoleniach oraz udział w kampaniach marketingowych organizowanych przez Optimusa.

(gum)


POPULARNE NA FORUM

Biznes na małym rynku

dzieki za ostrzezenie to wazne by przestrzegac ludzi przed oszustami. Trzeba robic wszystko by emilinowac takich ludzi i takie firmy

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Biznes na małym rynku

NIE POLECAM współpracy z firmą i4-mobile w Białymstoku w jakiejkolwiek formie (salon Play, Shop in Shop, doradca biznesowy B2B). Swoją opinię wyrażam NIESTETY na...

2 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2020
Zarabiać przez telefon

To prawda. Sama pracowałam w call center. Praca mocno stresująca, są tacy, którzy są bardzo mili, ale niektórzy...brak słów

2 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Play się opłaca?

Zgadzam się z poprzedniczką. Dziś większość salonów oferuje bardzo zbliżone pakiety.

3 wypowiedzi
ostatnia 23.12.2018
Pomysł jest - brak wiedzy o firmie..

Witam! Domyślam się, że takich tematów było bardzo dużo. Wiem, że każdy z tematów, problemów jest inny - więc postanowiłem napisać na forum. Liczę, że...

1 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2018
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

A może warto postawić na usługi z zakresu SEO i pozycjonowania?

3 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Zarabiać przez telefon

Praca w callcenter nie jest łatwa. Trafiają się różni ludzie, z którymi trzeba spokojnie rozmawiać.

2 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Franczyza z Komputronik - czy to się może opłacać?

moim zdaniem nie, sprzedaż komputerów przeniosła się do sieci i raczej tam szukać należy inspiracji

7 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018