15.10.2013

Trener i ajent w jednym

Mariola Mucha przeszła kilka szczebli kariery w Żabce - od sprzedawcy, przez trenera, po partnera firmy.

Pod logo Żabki i Freshmarketu działa ponad 3 tys. sklepów. Niektórzy partnerzy z dnia na dzień rozpoczynali współpracę z firmą, inni z kolei zaczynali od pracy na stanowisku sprzedawcy, a z biegiem czasu zdecydowali się na ściślejszą współpracę - w roli ajenta. Tak było w przypadku Marioli Muchy, która już od 9 lat prowadzi Żabkę na Rynku Dębnickim w Krakowie. Centrala doceniła jej umiejętności sprzedażowe, dzięki czemu oprócz zarządzania sklepem zajmuje się również szkoleniem przyszłych ajentów. W krakowskim sklepie kandydaci na partnerów uczą się jak efektywnie prowadzić sklep typu convenience. Na co dzień Mariola Mucha zatrudnia dwóch pracowników.

Mariola Mucha, ajent sklepu Żabki Fot. Żabka Polska

Mariola Mucha związana jest z Żabka od dekady. Szczegóły dotyczące oferty partnerskiej Żabki i Freshmarketu będzie można poznać na Targach Franczyzy 17-19 października w Warszawie.

- Mój sklep znajduje się w Śródmieściu. Odwiedzają go osoby starsze, studenci wynajmujący mieszkania i rodziny z dziećmi. Powierzchnia sali sprzedaży zajmuje 55 m2. Żabka Polska zajęła się wyposażeniem sklepu w meble, zatowarowała go, zapewniła materiały marketingowe oraz wsparcie IT. Przeszła szereg szkoleń związanych z funkcjonowaniem Żabki, m.in. szkolenie z obsługi klienta, merchandisingu, bhp, pierwszej pomocy, oraz szkolenie efektywnej sprzedaży wina prowadzone przez mistrza Polski sommelierów Andrzeja Strzelczyka - wylicza Mariola Mucha.

W związku z kolejnymi planowanymi otwarciami centrala uruchomiła w Nadarzynie pod Warszawą swoje centrum dystrybucyjne. Magazyn o całkowitej powierzchni blisko 25 tys. m2 będzie obsługiwał około tysiąca sklepów Żabka i Freshmarket.
- W ciągu najbliższych pięciu lat firma ma zamiar otworzyć 2 tys. sklepów. Wraz z dynamicznymi zmianami w naszych sieciach, konsekwentnie rozwijamy pion logistyczny. Budowa nowego centrum logistycznego to gwarancja zachowania najwyższego poziomu obsługi naszych sklepów – mówi Julio Duarte, wiceprezes zarządu ds. operacyjnych Żabka Polska.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0