13.10.2013

Masterfranczyzobiorca rozrusza biznes

Właścicielowi Direct English nie przeszkadza duża konkurencja na rynku szkół językowych.

Właścicielem istniejącej od 1997 roku marki Direct English jest Linguaphone Group. Firma zarządza również siecią szkół językowych dla dzieci pod logo Pingu’s English. W ofercie Direct English znajduje się 9-poziomowy kurs języka angielskiego dla dorosłych - od poziomu podstawowego do zaawansowanego i kursu ze słownictwem biznesowym. Plan zajęć oraz materiały zostały przygotowane we współpracy z ekspertami z Uniwersytetu Cambridge. Placówki Direct English działają już w kilkudziesięciu krajach Europy i Azji. Teraz przyszedł czas na Polskę, dlatego centrala poszukuje masterlicencjobiorcy, który będzie odpowiedzialny za rozwój sieci nad Wisłą. Taka samą strategię zrealizował w przypadku Pingu’s English. Spółka Centrum Językowe Idea pozyskała już 12 partnerów organizujących kursy językowe dla przedszkolaków.

Zajęcia w szkole językowej Direct English Fot. Direct English

Szczegóły dotyczące współpracy z Direct English będzie można poznać na Targach Franczyzy (17-19 października), które odbędą się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Linguaphone Group oczekuje, że nabywcę licencji master na Polskę uda się pozyskać najpóźniej w połowie 2014 roku. Niekoniecznie musi nim być właściciel innych szkół językowych. Zdaniem franczyzodawcy w tej roli sprawdziłaby się również firma szkoleniowa.
- Liczna konkurencja na polskim rynku pokazuje, że nadal jest duże zapotrzebowanie na edukację językową. Język angielski uznawany jest za międzynarodowy język komunikacji, a wartość rynku szacuje się na 15 miliardów dolarów. Poszukujemy ambitnego partnera, który chce czerpać korzyści ze współpracy z nami. Otrzyma on pełne wsparcie marketingowe i operacyjne w rozwoju biznesu w Polsce - zapewnia Nikita Santos Bhawon, specjalista ds. marketingu w Linguaphone Group.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0