O przywiązaniu do sklepu decyduje oferta, szczególnie produktów świeżych, produktów lokalnych oraz obsługa w sklepie.
Katarzyna Turkowska, doradca klienta Delikatesów Centrum
Poniedziałek
14.10.2013
Nie tylko lokalizacja decyduje o sukcesie - o roli szkoleń i działań marketingowych opowiada Katarzyna Turkowska, doradca klienta Delikatesów Centrum.
 

W przypadku większości biznesów mówi się, że lokalizacja to połowa, a nawet pełnia sukcesu. Jak to jest w przypadku sklepów spożywczych? Czy dzięki prowadzeniu biznesu w sieci franczyzowej można zyskać więcej niż w pojedynkę?
W ostatnim czasie zauważamy na rynku tendencję polegającą na tym, że klienci wolą kupować blisko domu, w sklepie z sąsiedztwa, któremu ufają. Marząc o własnej firmie, warto pomyśleć o otwarciu sklepu spożywczego jako o dobrym sposobie na rodzinny biznes. Na konkurencyjnym rynku działanie w sieci franczyzowej przynosi dla właściciela sklepu wymierne korzyści. Nie tylko lokalizacja decyduje o sukcesie, ale również kompleksowa obsługa, jaką zapewnia organizator sieci. Model franczyzy Delikatesów Centrum daje franczyzobiorcy pełne wsparcie: marketing, dedykowanego doradcę klienta, kompleksową logistykę oraz szkolenia w ramach Akademii Umiejętności Eurocash. Dzięki temu partner może być spokojny o swój biznes.

Jakie szkolenia sprawdzają się najlepiej w przypadku właścicieli sklepów spożywczych? Co stanowi największą wartość dla właścicieli i pracowników sklepu?
Specjalnie dla właścicieli, kierowników i pracowników stworzyliśmy Akademię Umiejętności Eurocash. Podczas warsztatów i szkoleń właściciele i pracownicy Delikatesów Centrum uczą się jak efektywniej zarządzać sklepem oraz zwiększać zyski swojego biznesu. Oczywiście program szkoleń jest dobrany optymalnie do potrzeb franczyzobiorców i modyfikowany tak, aby dostosować go do zmieniających się warunków rynkowych. Dużym powodzeniem wśród personelu sklepu cieszy się szkolenie z produktów świeżych, to m.in. właśnie produkty świeże wyróżniają Delikatesy Centrum na rynku. Ważną rolę pełni również doradca klienta, który razem z franczyzobiorcą i kierownikiem sklepu analizuje wyniki i pomaga dobierać optymalne rozwiązania, które wspierają sprzedaż. Doradca klienta podpowiada, jak produkty powinny zostać wyeksponowane na półkach, aby przyciągnąć uwagę klienta. Wyjaśniamy franczyzobiorcy, jak skutecznie dbać o jakość serwisu w sklepie, nawet pod jego nieobecność.

W jaki sposób sklep spożywczy buduje relacje z klientami? Co pomaga w “przywiązaniu” klienta do sklepu?
O przywiązaniu do sklepu decyduje oferta, szczególnie produktów świeżych, produktów lokalnych oraz obsługa w sklepie. Głównym źródłem informacji o ofercie jest gazetka, którą zapewniamy w ramach działań marketingowych. Dodatkowo organizujemy lokalne promocje, konkursy oraz działania na rzecz lokalnych społeczności. Od września sklepy Delikatesy Centrum biorą również udział w Megaloterii Grupy Eurocash, w której co miesiąc klienci sklepów mogą wygrać 20 samochodów marki Skoda Citigo. Kampania jest promowana w ogólnopolskich mediach.


POPULARNE NA FORUM

E-papierosy na cenzurowanym

This was a shocking post. It has some look at here fundamental data on this subject. my gmail login

4 wypowiedzi
ostatnia 24.09.2018
Zarabianie przez internet

Ostatnio zauważyłam, że popularne sa programy partnerskie i zarabianie w ten sposób przez internet. Może ktoś z was dorabia sobie właśnie w ten sposób Chyba tutaj...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.09.2018
Programy partnerskie

Zastanawiam się w jaki sposób dorobić sobie przez internet. Zainteresowały mnie [url=https://make-cash.pl/katalog-serwisow/programy-partnerskie-afiliacja/]niedawno...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.09.2018
Sklep w modelu franczyzy

Dzień dobry, Rozważam razem z żoną otwarcie własnej działalności na zasadzie franczyzy, w mieście o liczbie ludności powyżej 300 tysięcy. Bierzemy pod uwagę...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.09.2018
Alma Market powiększa sieć

I am happy to find your distinguished way of writing the post. Now you make it easy for me to understand and implement the concept. Thank you for the hack twitter post.

5 wypowiedzi
ostatnia 23.09.2018
Muszkieterowie - sklepy Intermarche i Bricomarche

Ok, już nie ważne. 30 września poszły zwolnienia dla wszystkich. No szkoda, jedyny sklep z własną wędzarnią.

71 wypowiedzi
ostatnia 06.09.2018
Muszkieterowie - sklepy Intermarche i Bricomarche

gapcio, skąd informacja że w Świnoujściu sklep ma być zamykany? Nikt nam jeszcze nie mówił o tym, ale chodzą ploty od klientów sklepu że podobno sklep ma być...

71 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Twarda woda

Oj nie tylko Ty masz problem z wodą. Nasza kranówa też pozostawia wiele do życzenia.

22 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018