Punkty Manicure Express powstają w centrach handlowych (wyspy handlowe) oraz przy uczęszczanych ulicach i szlakach komunikacyjnych.
Wtorek
22.10.2013
Do końca roku sieć Manicure Express powiększy się o cztery nowe punkty w galeriach handlowych.
 

Pierwsze stoisko Manicure Express została otwarta w kwietniu ubiegłego roku w Galerii Łódzkiej. Dziś sieć liczy już 8 punków, z których 3 prowadzą franczyzobiorcy. We wrześniu powstały punkty w Szczecinie i Łodzi. Do końca roku Manicure Express otworzy swoje wyspy w Olsztynie, Gdyni, Gdańsku oraz w Warszawie.

- Klienci Manicure Express nie muszą umawiać się na wizytę, mogą przyjść do nas na przykład podczas wizyty w centrum handlowym, a później dokończyć zakupy. Taka filozofia sprawia, że usługa manicure jest dosłownie "pod ręką" i nie wymaga specjalnego planowania wizyty u manicurzystki, co zawsze wiąże się z pewnym zobowiązaniem oraz zagospodarowaniem czasu – mówi Marta Drzewiecka-Kraterska, prezes zarządu Manicure Express.

Punkty Manicure Express powstają w centrach handlowych (wyspy handlowe) oraz przy uczęszczanych ulicach i szlakach komunikacyjnych (optymalna powierzchnia takiego lokalu to 50 m2).
- We wrześniu uruchomiliśmy pierwszy salon proponujący, poza manicurem, pedicure oraz pełen zakres usług kosmetycznych. Wszystkie usługi wykonywane są bez wcześniejszego umawiania się. Myślimy o dalszym rozwoju takich salonów nie tylko w ramach galerii, ale także na bardzo uczęszczanych „szlakach komunikacyjnych” - dodaje Marta Drzewiecka-Kraterska.

Wysokość inwestycji zależy w dużej mierze od warunków najmu powierzchni w galerii handlowej. Całość inwestycji nie powinna jednak przekroczyć 70 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci Manicure Express wynosi 15 tys. zł. Franczyzobiorca musi również wnosić opłatę miesięczną w wysokości 500 zł oraz opłatę na fundusz marketingowy, która stanowi 1 proc. wartości obrotu punktu.

Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom pomoc w znalezieniu najlepszej lokalizacji oraz wynegocjowanie atrakcyjnych warunków najmu.
- Pomagamy naszym franczyzobiorcom m.in. w sprawach kadrowych – rekrutując dla nich pracowników i prowadząc szkolenia personelu. W naszej gestii leżą również działania związane z marketingiem – wylicza prezes zarządu Manicure Express.

(mak)


Magdalena Krocz
/3/
ZOBACZ WIĘCEJ

POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019