Soczysty biznes
Bary Get Green oferują zielone koktajle (tzw. green smoothies), świeże soki, kanapki oraz sałatki. Koncept wpisuje się w rosnącą świadomość zdrowego stylu życia, w zgodzie z naturą.
- Nasze produkty są w pełni naturalne, niedosładzane i bez sztucznych dodatków. Bazujemy na świeżych owocach - łączymy je z zielonymi liśćmi takimi jak szpinak, jarmuż, natka, sałata czy algi. Get Green to koncept przyjazny diabetykom, klienci w naszym menu znajdą wyliczone jednostki żywieniowe - mówi Dorota Brzozowiec, właścicielka firmy Make Business.
Firma posiada na razie jeden lokal na Pasażu Ursynowskim w Warszawie ale ze względu na duże zainteresowanie produktem oraz zapytaniami od potencjalnych franczyzobiorców firma w październiku 2013 weszła na rynek z ofertą franczyzową.
- Miesiąc temu opracowaliśmy system franczyzowy Get Green, jesteśmy na etapie poszukiwania franczyzobiorców. Równocześnie prowadzimy negocjacje dotyczące powierzchni w trzech różnych galeriach handlowych. Naszym celem jest stworzenie ogólnopolskiej sieci smoothie barów - wyjaśnia Dorota Brzozowiec.
Wprowadzony system franczyzowy przewiduje dwie formy współpracy - wyspę handlową o powierzchni 12 m2 oraz pełnowymiarowy bar (optymalna powierzchnia 60 m2). Kwota inwestycji w wyspę w galerii handlowej, wraz z pełnym wyposażeniem, wyniesie ok. 80 tys. zł. Franczyzodawca deklaruje wprowadzenie obniżonych opłat dla pierwszych zainteresowanych ofertą. Get Green pomaga w zakresie znalezienia powierzchni oraz negocjacji umowy najmu.
- Jesteśmy nastawieni na otwieranie wysp w galeriach handlowych, chociaż mamy już w planie utworzenie lokalu przy jednej z głównych warszawskich ulic. Franczyzobiorcom oferujemy wyłączność terytorialną oraz wsparcie przy organizacji imprez plenerowych, zapewniając sprzęt oraz niezbędne wyposażenie – dodaje Dorota Brzozowiec.
Franczyzodawca bardzo starannie przygotował swoją ofertę. Czy jednak to wystarczy? Segment zdrowej - „zielonej” - gastronomii staje się coraz bardziej konkurencyjny, o czym może świadczyć obecność na rynku takich marek, jak Dr Bardadyn czy Green Way. Obie posiadają już po kilka placówek, co oznacza że zostały przetestowane w różnym otoczeniu biznesowym.
(jt)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2023 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru 1350 konceptów franczyzowych.
Nowoczesny sprzedawca musi przełamywać schematy i ciągle zaskakiwać klienta. Tylko wtedy będzie mógł zwiększyć skuteczność swoich działań i pozyskiwać atrakcyjne kontrakty.
Aby zarobić, trzeba sprzedać rzecz należącą do klienta, którą czasowo przechowujemy, bo nie jest naszą własnością. Lombardy świetnie prosperują, a pożyczki pod zastaw są wysoko oprocentowane.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali