11.11.2013

Sprzedaż rośnie przed Gwiazdką

Za chwilę zacznie się przedświąteczny szał zakupów. To najlepszy okres dla minidrukarni Niebieski Słoń.

Chociaż do Bożego Narodzenia zostały jeszcze prawie dwa miesiące, to w punktach franczyzowych Niebieski Słoń wszystko jest już gotowe, żeby obsłużyć rosnącą w tym okresie liczbę zamówień.
- Coraz więcej osób chce obdarować swoich najbliższych prezentem stworzonym specjalnie dla nich. Świetnym pomysłem na taki prezent są książki waszego wydawnictwa, których bohaterem może zostać każde dziecko, dlatego okres przedświąteczny jest dla nas czasem wytężonej pracy, a tym samym wysokich zarobków – wyjaśnia Rafał Kwiatkowski, dyrektor wydawnictwa Niebieski Słoń.

Dzieci z książkami wydanymi przez Niebieskiego Słonia. Fot. Modry Słoń

Spośród dostępnych tytułów rodzice mogą wybrać fabułę, której głównym bohaterem zostanie ich pociecha.

Spośród dostępnych tytułów rodzice mogą wybrać fabułę, której głównym bohaterem zostanie ich pociecha. Złożeniem książki i jej wydrukowaniem zajmują się już franczyzobiorcy, którzy w Polsce prowadzą 50 mini wydawnictw. Niedawno sieć powiększyła się o partnerów z Bydgoszczy, Kołobrzegu, Wolsztyna i Kościerzyna. Większość franczyzobiorców prowadzi działalność w domu, ale biznes może być również ciekawym uzupełnieniem oferty księgarni, sklepów z prezentami oraz innych punktów usługowych.

- Franczyzobiorca uzyskuje wyłączność terytorialną na obszarze obejmującym 200 tys. mieszkańców. Przechodzi także szkolenie, na którym uczy się składania i oprawiania książek. Aby wszystko odbywało się zgodnie z naszymi standardami, oddajemy w ręce franczyzobiorców również specjalny program komputerowy jak i zszywacz do książek – wymienia Rafał Kwiatkowski.

Przystąpienie do sieci Niebieski Słoń kosztuje jedynie 1,8 tys. zł. Franczyzobiorca musi kupić tylko pakiet półproduktów niezbędnych do wydrukowania 120 książek. Prowadzenie mini wydawnictwa zwraca się już po sprzedaży 80 książek, co w okresie świątecznym nie jest trudne.

(mak)