Usługa wirtualnego biura, czyli rejestracji firmy pod cudzym adresem, pozwala ograniczyć koszty prowadzenia działalności. W punktach Ship Center można ponadto korzystać z komputera, własnego biurka i drukarki.
Środa
13.11.2013
Franczyzobiorcy Ship Center zaoferują firmom obsługę kurierską, a także usługi biurowe. Jak przyjmie ich rynek?
 

Ship Center to nowa firma na rynku usług outsourcingowych. Partnerzy działający pod tym szyldem zapewnią swoim klientom usługi kurierskie i poligraficzne – pomogą wysłać i odebrać paczki, wyrobią pieczątki, a także wydrukują ulotki i inne materiały promocyjne oraz biurowe.

- Ship Center powinno stać się ikoną szybkich, profesjonalnych usług świadczonych za niewielką cenę – mówi Kamil Janowski, współwłaściciel firmy.

Plany ambitne, ale początek skromny. Na razie pod logo z owieczką działa jedna placówka własna i jedna franczyzowa. Rozpoczęcie sprzedaży licencji na biznes z tak skromną zaliczką na biznes to odważy krok. Ship Center nie narzeka jednak na brak zgłoszeń.
- Osoba która z nami współpracuje od 8 lat prowadziła podobny punkt w Warszawie. Dużą kampanię reklamową rozpoczęliśmy niedawno, a obecnie mamy 64 zainteresowane osoby z róznych miast. Około 10 z nich ma już lokal na biznes. Nie chcę zapeszać, ale myślę, że w ciągu dwóch najbliższych miesięcy zanotujemy wiele otwarć – zapowiada Kamil Janowski.

Jego zdaniem głównymi korzyściami wynikającymi z współpracy z Ship Center jest możliwość skorzystania z ofert 5 największych firm kurierskich, a także niskie koszty inwestycji. Do sieci można przystąpić otwierając punkt oferujący wyłącznie wysyłki kurierskie (pakiet Silver – inwestycja na poziomie 8 tys. zł netto) lub placówkę z pełnym zakresem usług (pakiet Gold – 18 tys. zł netto). Pierwszy format przeznaczony jest dla miast powyżej 30 tys. mieszkańców, drugi do większych, powyżej 70 tys.
- Koszt opłaty miesięcznej wynosi 4 proc. od obrotu netto danego punktu. Połowa tej kwoty jest przeznaczona na marketing sieci, druga trafia na utrzymanie sieci – dodaje Janowski.

(gum)


POPULARNE NA FORUM

Imprezy integracyjne

Cześć, znalazłem firmę Raut która organizuje imprezy integracyjne dla firmy różnego porkoju od pikników po konferencje na prawdę warto właśnie sobie z socjalnych...

1 wypowiedzi
ostatnia 14.09.2018
Jaki internet do firmy?

Kasia31 No niestety często jest tak, że te mobilne mają limit i nawet jak nie wzrastaja opłaty to zwalnia net do minimum. Kiedyś próbowałam i nawet maila nie mogłam...

8 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Długopisy, kubki, to już przeżytek. Teraz lepiej postawić na coś co oryginalnego. Może np. power bank z logo firmy?

240 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Reklama w social media

Ja bardzo polecam pozycjnowanie bo dzięki niemu dotarłam do dużej liczby klientów ;) a pomogła mi w tym agencja z Wrocławia Proformat ;)

10 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Myślę, że warto postawić na dobre, oryginalne teksty, odpowiednio zoptymalizowane pod SEO. Może warto też pomyśleć o prowadzeniu bloga.

188 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Ja raz,że nie mam kompletnie czasu na to by to robić samemu. Dwa- wolałam zlecić pozycjonowanie swojej firmy , zaufanej agencji, która wczesniej dla mnie stworzyła...

188 wypowiedzi
ostatnia 26.08.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Jeśli chcesz zamówić gadżety lub upominki reklamowe, a nie wiesz jakie będą najlepsze dla twojej branży, to skontaktuj się z firmą Lemach lemach.pl. Ich doświadczenie...

240 wypowiedzi
ostatnia 24.08.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Moim zdaniem świetnym gadżetem reklamowym są kalendarze. Ogromny wybór z niesamowitymi możliwościami personalizacji znajdziesz na www.swiatkalendarzy.com

240 wypowiedzi
ostatnia 24.08.2018