Marilyn bardziej ekskluzywna

Modelka w rajstopach zaprojektowanych przez Patrizię Gucci dla Marilyn.
Sobota
16.11.2013
Na półki sklepów franczyzowych Marilyn trafiły rajstopy znanej projektantki.
 

Rajstopy i wyroby pończosznicze Marilyn znane są na polskim rynku od ponad 20 lat. Od kilku lat firma stara się dotrzeć ze swoimi produktami do coraz szerszego grona klientek. W spełnieniu ich oczekiwań pomagają dobrze znane w świecie mody nazwiska.
- Marilyn jest jedyną firmą z branży pończoszniczej w Polsce, która nawiązała współpracę z zagraniczną projektantką. W naszych salonach zadebiutowała niedawno limitowana kolekcja Patrizia Gucci for Marilyn. Linia ta jest niczym biżuteria dla nóg. Ekskluzywna oferta sprawia, że marka trafia w gusta nawet najbardziej wymagających klientek – mówi Anna Jaśkiewicz, junior brand menadżer Marilyn.

Dwa lata temu pochodząca z Łodzi firma postawiła na rozwój we franczyzie. Dziś, oprócz ponad 30 salonów własnych, sieć sprzedaży Marilyn liczy również 14 salonów franczyzowych, a wyroby firmy można kupić także w sklepach partnerskich. Brak opłaty wstępnej, miesięcznej i możliwość zwrotu lub wymiany nawet 80 proc. towaru – tym właściciele sieci Marilyn zachęcają do otworzenia własnego sklepu pończoszniczego.

- Oferujemy atrakcyjne warunki współpracy oraz możliwość indywidualnych negocjacji, gdyż zależy nam na satysfakcji franczyzobiorców. Oprócz tego, jako właściciel marki, zapewniamy wsparcie reklamowe i marketingowe oraz pomoc w zarządzaniu lokalem – wymienia Anna Jaśkiewicz.

Marilyn oferuje swoim franczyzobiorcom trzy formy sprzedaży: wyspę handlową (6-10 m2), oraz dwa formaty salonów sprzedaży – mały (ok. 20 m2) i duży (40-60 m2). Koszty adaptacji i remontu zależą od wybranego formatu i kształtują się w przedziale 25-100 tys. zł. Na pierwsze zatowarowanie franczyzobiorca Marilyn powinien przeznaczyć od 18-40 tys. zł.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022
Sklep Z odzieżą używaną

Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...

1 wypowiedzi
ostatnia 12.12.2021
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?

Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2021
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.

38 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2021