18.11.2013

Wiadomości w Top-Press

Salony prasowe zostały wyposażone w sprzęt, który ma zwiększyć sprzedaż.

W salonikach prasowych Kolporter i Top-Press można w trakcie zakupów dowiedzieć się co ciekawego dzieje się na świecie, jakie są kursy walut, jaka będzie pogoda i oczywiście jakie promocje czekają na klientów. Na razie monitory zostały zamontowane w 205 sklepach własnych należących do spółki Kolporter, prawdopodobnie już niebawem trafią także do punktów partnerskich. Partnerzy nie będą ponosili kosztów funkcjonowania ekranów.

Monitor z reklamami i informacjami w salonikach Kolportera i Top-Press. Fot. Kolporter

Ekrany zainstalowane w punktach własnej sieci handlowej są dla Kolportera dodatkowym kanałem komunikacji z klientami.

- Blok programowy emitowany przez Make Sense Media Dooh traktujemy również jako narzędzie reklamy i autopromocji, będące alternatywą dla ulotek reklamowych czy gazetek promocyjnych – mówi Piotr Lech, menedżer ds. promocji w Departamencie Sieci Własnej Kolportera. – To szybki i skuteczny sposób na zaprezentowanie oferty zarówno naszej, jak i naszych partnerów, a wśród nich wydawnictw prasowych i dostawców produktów dostępnych przy kasie.

Ekrany zostały zainstalowane w salonikach prasowych i Top-Press zlokalizowanych w galeriach i pasażach handlowych, a także na stacjach warszawskiego metra.
– Reklama w miejscu sprzedaży jest bardzo skuteczna, ponieważ wykorzystuje gotowość klientów do kupowania. Kolporter to kolejna firma, z którą podjęliśmy współpracę. Możemy już oferować reklamy na monitorach w prawie 1000 miejscach w całej Polsce – podkreśla Lorenz van der Stam, prezes Make Sense Media Dooh.

(mak)