23.11.2013

Poczta w kiosku

Paczki InPostu będzie można odbierać w punktach Ruchu. To efekt umowy zawartej między firmami.

InPost – największy prywatny operator pocztowy w Polsce, nie zwalnia tempa. Po batalii sądowej z Pocztą Polską, wprowadzeniu paczkomatów i intensywnym rozwoju zagranicznym przyszedł czas na kolejny biznesowy pomysł. Tym razem spółka Rafała Brzoski dogadała się z jednym z największym dystrybutorów prasy – Ruchem. Dzięki podpisanej umowie w kioskach będzie można skorzystać z usług pocztowych, m.in. odebrać awizowaną przesyłkę.

- Współpraca z InPost to następny krok w kierunku rozszerzania portfolio naszych placówek o nowe usługi. Jest to odpowiedź na stale rosnące potrzeby klientów, którzy coraz częściej poszukują rozwiązań umożliwiających im załatwienie kilku spraw w jednym miejscu – mówi Dariusz Stolarczyk, członek zarządu spółki Ruch.

Placówka franczyzowa InPost. Fot. Integer.pl

Dzięki współpracy z Ruchem sieć InPostu powiększy się do 6,7 tys. punktów obsługi klienta.

Usługi dostępne będą w 2 tys. własnych placówek Ruchu oraz około 3 tys. punktach partnerskich na terenie całego kraju. Punkty te zostaną oznaczone logotypami InPost. Tym samym z usług InPostu będzie można skorzystać w 6,7 tys. placówek.

- Współpraca z Ruchem to już drugie w tym roku znaczące partnerstwo InPost w kontekście rozbudowywania sieci punktów obsługi klienta w Polsce. W ostatnim czasie uruchomiliśmy pierwsze punkty w oddziałach Stefczyk Finanse, w których docelowo znajdzie się 400 punktów obsługi klienta. Dotychczasowy stopień ekspansji przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania – jeszcze we wrześniu zakładaliśmy, że do końca 2013 roku uruchomionych zostanie ok. 2 tys. punktów – mówi Rafał Brzoska, prezes Integer.pl.

(gum)