Zainteresowanie tematem medycyny naturalnej pozwala na ciągły rozwój marki. Franczyzodawca nie odczuwa zagrożenia ze strony aptek oraz sklepów zielarskich.
Środa
27.11.2013
Właściciel sklepów Naturalna Medycyna uważa, że na rynku nie ma konkurencji.
 

Sklepy Naturalna Medycyna zajmują się sprzedażą lekarstw i kosmetyków wykonanych z naturalnych składników. W ofercie firmy znajdziemy m.in. wyroby wspomagające leczenie poważnych dolegliwości, takich jak nowotwory. Naturalna Medycyna zaczynała jako sklep internetowy. Dziś pod tym szyldem rozwija się sieć franczyzowa.
- Stworzyliśmy sieć sklepów stacjonarnych, ponieważ zauważyliśmy, że bezpośredni kontakt z klientem podnosi sprzedaż. Oferując szeroką gamę produktów zwiększamy zamówienia u hurtowników, dzięki czemu asortyment kupujemy po niższych cenach.– mówi Tadeusz Wiencek, właściciel marki.

Naturalna Medycyna prowadzi dwa sklepy własne i dwa franczyzowe.
- W listopadzie planowane jest otwarcie kolejnego punktu w Olsztynie. Poza tym jesteśmy w trakcie rozmów z trzema potencjalnymi biorcami licencji z Lublina, Krakowa i Świnoujścia – dodaje franczyzodawca. - Ludzie są coraz bardziej świadomi korzyści wynikających z używania produktów naturalnych. Na polskim rynku nie dostrzegamy konkurencji.

Czy w istocie jej nie ma? Według raportu PMR popyt na leki sprzedawane bez recepty oraz produkty nie mające statusu leków ciągle wzrasta. Naturalna Medycyna to jak na razie jedyny franczyzodawca zajmujący się sprzedażą tylko wyrobów medycyny naturalnej, ale podobne produkty oferują też apteki i sklepy zielarskie.

Franczyzobiorca marki musi dysponować lokalem o powierzchni ok. 40 m2 z niewielkim zapleczem. Sklep powinien znajdować się w dużym centrum handlowym lub ciągu pieszym, w miejscowościach powyżej 50 tys. mieszkańców. Kwota inwestycji wynosi 35-40 tys. zł.
- Pobieramy złotówkę za podpisanie umowy i jest to jedyna opłata z tytułu przystąpienia do sieci. Dochód franczyzobiorców to różnica między ceną sprzedaży a ceną hurtową, przy czym partnerzy sami ustalają ceny produktów w swoich sklepach. Od biorców wymagamy jedynie podstawowej wiedzy i zainteresowania tematem naturalnej medycyny. Szczegółów dotyczących prowadzenia biznesu dowiedzą się na szkoleniach w Warszawie lub Zielonej Górze – tłumaczy Tadeusz Wiencek.

(jt)


PROFIT system
/11/
ZOBACZ WIĘCEJ

POPULARNE NA FORUM

Optyk

Jak bardzo opłaca się otwarcie wirtualnego optyka? Sprzedaż soczewek aktualnie rośnie w siłę, wystarczy spojrzeć na Soczewki.net. Jak wiadomo monopol nie jest dobry to...

1 wypowiedzi
ostatnia 22.06.2018
Psychoterapia

Cześć, korzystał ktoś z psychoterapeuty albo był na jakiejś psychoterapii ? Mnie zanteresowała opcja psychoterapia gestalt warszawa wilanów jest to dość ciekawa...

1 wypowiedzi
ostatnia 20.06.2018
Optyk ma różowe okulary

Dobry optyk to taki który rozumie swojego pacjenta. Dlatego warto dobrze wybrać salon optyczny. Ja korzystam z oferty optyk olsztyn

22 wypowiedzi
ostatnia 19.06.2018
Witaminowe eldorado

Witam serdecznie. Co sądzicie na temat tego czy witamina d3 jest potrzebna w diecie. Tak się zastanawiam bo widzę że jest teraz szał na różnego rodzaju suplementy, a tej...

1 wypowiedzi
ostatnia 18.06.2018
Własny biznes w Anglii

Jeśli mieszkasz i prowadzisz działalność w Anglii oraz korzystasz z usług doradczych to zapraszam na stronę http://accountancy4you.com/pl/. Accountancy 4 You to polskie...

28 wypowiedzi
ostatnia 18.06.2018
Preparaty odchudzające

Do takich preparatów lepiej jest jednak podejść z pewnym dystansem. Jednym z najlepszych wyjść jest jak dla mnie na chwilę obecną dieta odchudzająca w postaci...

31 wypowiedzi
ostatnia 18.06.2018
Salon optyczny: Biznes, który wpada w oko

Myślę, ze zdecydowanie warto się z tym zapoznać! --- http://specjalistka-ortodonta.pl/

6 wypowiedzi
ostatnia 12.06.2018
Optyk ma różowe okulary

Sklepy optyczne stacjonarne maja sens ponieważ wiele osób nie wie w jakich okularach będzie się dobrze czuło. I na miejscu może sobie przymierzyć wiele par, zorientować...

22 wypowiedzi
ostatnia 08.06.2018