16.12.2013

Zimowe zyski

W biurach podróży praca wre. Expert Wakacje przyjmuje rekordową liczbę rezerwacji na zimowe wycieczki.

- Po zakończeniu ciekawego sezonu letniego, już bez większych stresów dotyczących niewypłacalności organizatorów, przyszedł czas na sprzedaż oferty dalekich egzotycznych kierunków popularnych szczególnie zimą. W tym roku zauważamy znaczący wzrost zainteresowania egzotyką, co odzwierciedla liczba rezerwacji – mówi Jarosław Jarzynka, specjalista ds. rozwoju sieci franczyzowej Expert Wakacje.

Biuro podróży Expert Wakacje. Fot. Expert Wakacje.

Franczyzobiorcy Expert Wakacje decydują o lokalizacji salonu. To ich ryzyko inwestycji. Centrala pełni rolę doradcy, ale ostateczną decyzję pozostawia partnerom.

Pod logo Expert Wakacje działają obecnie dwa biura własne i dwa franczyzowe. Centrala skrupulatnie dobiera partnerów. - Zależy nam na dobrej współpracy, wysokiej jakości usług, a nie dużej liczbie otwarć. W listopadzie uruchomiliśmy nowy salon Expert Wakacje typu Prestige w Poznaniu. Teraz czas na kolejne otwarcia – dodaje Jarosław Jarzynka.

Biura sieci działają w centrach miast, przy ulicach z dużym natężeniem ruchu. Potencjalny partner powinien dysponować lokalem na parterze, z witryną ekspozycyjną. Kwota inwestycji kształtuje się w granicach 25-30 tys. zł.
- Dużo zależy od pomysłu inwestora na dany salon Expert Wakacje i m.in. od tego, do jakiego klienta chce dotrzeć. Dążymy do kompromisu wizerunkowego z zachowaniem naszych wytycznych dotyczących aranżacji placówki – tłumaczy Jarosław Jarzynka.

W zamian za przystąpienie do sieci, centrala oferuje m.in. know-how, cykl szkoleń krajowych i zagranicznych z organizatorami turystycznym oraz szkolenia techniczno-sprzedażowe w salonie Expert Wakacje.

(awh)