18.12.2013

Impreza z płatnym wstępem

Partnerzy Klubu Domówka mogą promować swoje imprezy na liczącym kilkadziesiąt tysięcy fanów firmowym fanpage’u.

Klub Domówka powstał w 2011 roku we Wrocławiu. Po dwóch latach właściciel postanowił rozwijać swój koncept na licencji. W tym celu klub pojawił się na XI Targach Franczyzy. Obecnie trwają już rozmowy z pierwszymi przedsiębiorcami zainteresowanymi pomysłem na biznes. – Pewnym utrudnieniem może być niemała kwota inwestycji, która wynosi 250 tys. zł. Z drugiej strony na zwrot z inwestycji można liczyć już po 10 miesiącach prowadzenia biznesu – twierdzi Grzegorz Kurek, koordynator projektu.

Grzegorz Kurek, koordynator projektu Klub Domówka Fot. Klub Domówka

Partner Klubu Domówka ma zagwarantowaną wyłączność terytorialną na całe miasto.

Wymieniona kwota zawiera w sobie opłatę licencyjną (15 tys. zł) oraz wyposażenie lokalu o powierzchni 300-500 m2. Partner ma zagwarantowaną wyłączność terytorialną na całe miasto. Na razie kluby będą powstawały w największych miastach – w 2014 roku franczyzodawca zapowiada pięć otwarć. – Pomagamy w doborze lokalizacji, ale wierzymy, że franczyzobiorca, który zna swoje miasto, lepiej oceni, czy klub sprawdzi się w centrum miasta, poza ścisłym centrum lub w innej kameralnej lokalizacji – mówi Grzegorz Kurek.

Klub Domówka w ramach pakietu franczyzowego oferuje szkolenia dla różnego stopnia personelu. Menedżer dowie się jak sprawnie zarządzać klubem, barman – barem, a obsługujący sprzęt muzyczny – konsolę. Mocną stroną Domówki jest prawie 70 tys. fanów jej fanpage’u na Facebooku. Na portalu społecznościowym regularnie pojawiają się informacje o planowanych w klubie imprezach.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0