Impreza z płatnym wstępem

Partner Klubu Domówka ma zagwarantowaną wyłączność terytorialną na całe miasto.
Środa
18.12.2013
Partnerzy Klubu Domówka mogą promować swoje imprezy na liczącym kilkadziesiąt tysięcy fanów firmowym fanpage’u.
 

Klub Domówka powstał w 2011 roku we Wrocławiu. Po dwóch latach właściciel postanowił rozwijać swój koncept na licencji. W tym celu klub pojawił się na XI Targach Franczyzy. Obecnie trwają już rozmowy z pierwszymi przedsiębiorcami zainteresowanymi pomysłem na biznes. – Pewnym utrudnieniem może być niemała kwota inwestycji, która wynosi 250 tys. zł. Z drugiej strony na zwrot z inwestycji można liczyć już po 10 miesiącach prowadzenia biznesu – twierdzi Grzegorz Kurek, koordynator projektu.

Wymieniona kwota zawiera w sobie opłatę licencyjną (15 tys. zł) oraz wyposażenie lokalu o powierzchni 300-500 m2. Partner ma zagwarantowaną wyłączność terytorialną na całe miasto. Na razie kluby będą powstawały w największych miastach – w 2014 roku franczyzodawca zapowiada pięć otwarć. – Pomagamy w doborze lokalizacji, ale wierzymy, że franczyzobiorca, który zna swoje miasto, lepiej oceni, czy klub sprawdzi się w centrum miasta, poza ścisłym centrum lub w innej kameralnej lokalizacji – mówi Grzegorz Kurek.

Klub Domówka w ramach pakietu franczyzowego oferuje szkolenia dla różnego stopnia personelu. Menedżer dowie się jak sprawnie zarządzać klubem, barman – barem, a obsługujący sprzęt muzyczny – konsolę. Mocną stroną Domówki jest prawie 70 tys. fanów jej fanpage’u na Facebooku. Na portalu społecznościowym regularnie pojawiają się informacje o planowanych w klubie imprezach.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz