20.12.2013

Biznes dla kobiet

Program ćwiczeń stworzony dla Mrs. Sporty przez tenisistkę Steffi Graf przyciągnął w tym roku 7 franczyzobiorców.

Kluby fitness Mrs. Sporty działają na osiedlach mieszkaniowych, żeby klientki miały blisko na zajęcia. Koncepcja treningowa firmy została stworzona we współpracy ze Stefanie Graf oraz Instytutem Profilaktyki i Rehabilitacji w Kolonii. Na całym świecie pod logo Mrs. Sporty działa ponad 600 klubów fitness dla kobiet. W Polsce firma ma 12 placówek. W mijającym roku sieć powiększyła się o kluby fitness m.in. Warszawie, Lublinie i Piotrkowie Trybunalskim. Łącznie w całym kraju przybyło siedem nowych punktów franczyzowych.

Uczestniczki zajęć w klubach fitenss Mrs. Sporty. Fot. Mrs. Sporty

Na całym świecie pod logo Mrs. Sporty działa ponad 600 klubów fitness dla kobiet. W Polsce firma ma 12 placówek.

- Liczymy, że w 2014 uda nam się podwoić tegoroczną liczbę otwarć. Na początek pojawimy się w Krakowie, Poznaniu i na Pomorzu. Chcemy, żeby każda kobieta miała możliwość zrobienia czegoś w celu poprawy swojego stanu zdrowia i dobrego samopoczucia, dlatego zamierzamy rozwijać nasze kluby w także mniejszych miejscowościach, poczynając od 50 tys. mieszkańców – tłumaczy Marta Koziarska-Anders, dyrektor zarządzająca Mrs. Sporty w Polsce.

Lokal, w którym będzie działał klub Mrs. Sporty musi znajdować się na parterze i mieć 100-130 m2 powierzchni. Całość inwestycji wynosi ok. 220 tys. zł, z czego opłata za przystąpienie do sieci to 140 tys. zł, opłata bieżąca to 5,7 proc. od obrotu netto, a na fundusz marketingowy trzeba wpłacić 2,3 proc. obrotu netto.

(mak)