Carrefour szkoli za unijne pieniądze

W portfelu Carrefour Polska znajduje się 20 centrów handlowych skupionych w dużych i średnich miastach.
Poniedziałek
30.12.2013
Firma pozyskała środki unijne, z których skorzystają partnerzy franczyzodawcy.
 

Carrefour Polska we współpracy z partnerem franczyzowym GS Węgierska Górka prowadzi projekt szkoleniowo-doradczy „HeRosi organizacji” skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw – sklepów spożywczych. Szkolenia będą organizowane do końca 2014 roku i obejmują trzy obszary: analizę wyników sprzedaży, zarządzanie personelem oraz sklepem. W projekcie wezmą udział właściciele oraz pracownicy 120 sklepów, w tym franczyzobiorcy Carrefour Express i Globi.

– Małe sklepy w Polsce mają wiele atutów, jednak ich właścicielom często brakuje dostępu do odpowiednich narzędzi, które pozwalają na usprawnienie procesów HR i szkolenie własnych pracowników – mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy i Członek Zarządu Carrefour Polska. – Jako franczyzodawca zapewniamy naszym partnerom kompleksowe wsparcie, dlatego program powstał w odpowiedzi na ich potrzeby, aby dostarczyć niezbędnej wiedzy z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi w małym przedsiębiorstwie.

Dofinansowanie projektu zostało przyznane przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W Polsce pod szyldem Carrefour działa ponad 600 sklepów – hipermarkety, supermarkety oraz w mniejszym formacie sklepy franczyzowe Carrefour Express. W mniejszych miejscowościach centrala otwiera punkty pod logo Globi.

(dw)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.