08.01.2014

Buty na wyspie

Sklep obuwniczy we franczyzie to nic nowego. Zaskakujący może być za to produkt oferowany przez Zipz Shoes.

Kilka miesięcy temu informowaliśmy o wejściu na polski rynek marki 5palców, której wyłącznym dystrybutorem w naszym kraju jest RSA Sport. Marka próbuje przyciągnąć franczyzobiorców ciekawym produktem, jakim są buty dokładnie dopasowane do kształtu stopy. Tym razem również chodzi o obuwie. Firma F.H. Optimum wprowadza do sprzedaży buty, których wierzchnia część jest zasuwana. Oznacza to, że klient używa ciągle tej samej podeszwy. Produkt jest już znany w 50 krajach na całym świecie. W Polsce sklepy Zipz Shoes działają w Centrum Handlowym M1 w Czeladzi oraz Silesia City Center w Katowicach. Wkrótce marka pojawi się także w Rzeszowie i Stalowej Woli.

Buty marki Zipz Shoes. Fot. Zipz Shoes

Franczyzodawca poszukuje partnerów m.in. w Warszawie, Zakopanem, Kołobrzegu, Łodzi i Białymstoku.

- Wyspa handlowa o powierzchni 10-12 m2 pozwala na pełną ekspozycję towaru. Dodatkowe rozmiary obuwia wysyłamy naszym partnerom na bieżąco. W tego typu punkcie sprzedaży powinny pracować dwie osoby, ponieważ centra handlowe zwykle są otwarte 12 godzin. Możliwe jest również wprowadzenie stoiska firmowego do już działającego sklepu obuwniczego - wyjaśnia Ewa Majcher-Kulis z Zipz Shoes Polska.

Partnerzy, którzy zdecydują się na współpracę mogą liczyć na pomoc w znalezieniu atrakcyjnej lokalizacji. Franczyzobiorcy przechodzą także jednodniowe szkolenie, na którym poznają wszystkie kolekcje marki. Inwestycja w wyspę w centrum handlowym wraz z zatowarowaniem wynosi 35-50 tys. zł. - Sprzedaż naszych butów jest odporna na sezonowość. Wynika to z tego, że obuwie Zipz Shoes kupowane jest przede wszystkim przez młodych ludzi uczęszczających do szkoły, którzy aktywnie uczestniczą w zajęciach sportowych - dodaje Ewa Majcher-Kulis.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0