13.01.2014

DepilConcept podwoi liczbę salonów

DepilConcept chce w przyszłym roku otworzyć 10 nowych salonów, a własne przekazać franczyzobiorcom.

Sieci przybyło pod koniec ubiegłego roku trzech nowych franczyzobiorców: we Wrocławiu, Pile i Płocku. W ostatnim mieście usługi trwałej depilacji rozszerzyły ofertę działającego już wcześniej salonu fryzjerskiego. To pierwsza lokalizacja w formule DepilConcept Inside. Wszystkie punkty otrzymały od franczyzodawcy na start „gwarancję rentowności”. Oznacza to, że zgodnie z założeniem centrali franczyzobiorca, który skorzysta z know-how DepilConcept i wdroży zalecenia sieci, już od początku osiągnie sprzedaż, która pokryje koszty pierwszego miesiąca działalności.
- Dwa nowo otwarte salony nie tylko pokryły koszty, ale i uzyskały pierwsze zyski w grudniu, więc w styczniu liczymy na kolejne – mówi Marta Szymczak z DepilConcept.

Gabinet fotodepilacji DepilConcept Fot. DepilConcept

Duże zainteresowanie franczyzą widzimy wśród klientów salonu.
Marta Szymczak, właścicielka DepilConcept

W Polsce pod marką DepilConcept funkcjonuje w sumie 9 salonów. Od stycznia pierwszy polski salon DepilConcept, który działa w Piasecznie pod Warszawą przeszedł w ręce franczyzobiorcy. Trwają rozmowy na temat przejęcia drugiego punktu, tym razem zlokalizowanego w stolicy. W gabinecie działają dwie marki portugalskiej sieci Body i DepilConcept. - Prowadzimy już rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami. Duże zainteresowanie biznesem widzimy wśród klientów salonu. Środki ze sprzedaży licencji zostaną wykorzystane na dalsze inwestycje. Będziemy równocześnie poszukiwać franczyzobiorców na nowe lokalizacje i otwierać własne.

Właściciele DepilConcept przyznają, że zainteresowanie otwieraniem salonów fotodepilacji i fotoodmładzania jest spore, ale firma, oprócz wymogów finansowych, stawia potencjalnym franczyzobiorcom więcej warunków. - Ważny jest dobry menedżer, który potrafi umiejętnie zarządzać sprzedażą. Nie chcemy otwierać salonów za wszelką cenę, bo nie ich liczba, a rentowność ma kluczowe znaczenie – wyjaśnia właścicielka DepilConcept.

W zależności od formatu współpracy kwota inwestycji zaczyna się od 59,7 tys. zł dla DepilConcept InSide jeśli właściciel działającego już gabinetu posiada urządzenie IPL służące do wykonywania zabiegów fotodepilacji i fotoodmładzania za pomocą intensywnych impulsów światła. Otwarcie salonu DepilConcept to inwestycja rzędu 100 tys. zł. W tej kwocie – poza wsparciem merytorycznym – zawiera się również wyposażenie gabinetu w urządzenia, meble oraz materiały eksploatacyjne jak ręczniki czy produkty do zabiegów.

(kk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Karolina Kazuła

doradca we franczyzie
Napisz do autora