Biorców Da Grasso gonią terminy

Centrala sieci przejęła część kosztów rebrandingu. Jest wielu franczyzobiorców, u których zmiana polegać będzie jedynie na modyfikacji kilku elementów restauracji i tylko za nie faktycznie zapłacą.
Piątek
24.01.2014
Niektórzy z nich zbliżają się do ustalonego okresu 3 lat, po którym powinni odświeżyć wygląd swoich pizzerii.
 

W łódzkim centrum handlowym Manufaktura ponownie otwarto pizzerię Da Grasso. W ostatnim okresie poddano ją procesowi rebrandingu, polegającym na odświeżeniu wewnętrznego i zewnętrznego wyglądu. Pizzeria jest jednym z dwóch lokali własnych działających w sieci. Ma zarazem być placówką wzorcową, pokazującą, jak w przyszłości będą wyglądać wszystkie punkty Da Grasso.

Tych łącznie działa w Polsce 184. Są zlokalizowane w 150 miastach, a wszystkie prowadzone przez franczyzobiorców. To właśnie oni w największej mierze są obciążeni kosztami rebrandingu pizzerii. Wielu z nich zbliża się do ustalonego okresu 3 lat, kiedy to zgodnie z umową franczyzową zobowiązani są do odświeżenia swoich lokali. Centrala zapewnia, że rebranding został opracowany w taki sposób, aby nie był zbyt obciążający dla franczyzobiorców.

- Dzieje się tak dzięki możliwości skorzystania z wielu elementów wyposażenia wykorzystywanych dotychczas w pizzeriach. Jest sporo franczyzobiorców, u których zmiana polegać będzie jedynie na modyfikacji kilku elementów restauracji i tylko za nie faktycznie zapłacą – mówi Magdalena Piróg, wiceprezes sieci. - Wszystkie wydatki związane z opracowaniem strategii, założeń, materiałów graficznych i produkcyjnych oraz opcjonalnymi projektami architektonicznymi są pokrywane przez spółkę. Centrala Da Grasso finansuje również wymianę szyldów przed wejściem do wszystkich pizzerii.

Nowe pizzerie są tworzone już zgodnie ze standardami nowego brandu. Zmiany aranżacji wystroju placówek są w branży gastronomicznej naturalnym elementem strategii marketingowej. Przystępując do sieci franczyzowej należy liczyć się z tą koniecznością. Zazwyczaj koszty związane z rebrandingiem leżą przynajmniej w pewnej części właśnie po stronie licencjobiorców. Da Grasso nie jest tu wyjątkiem. Podobnie miało to miejsce w przypadku restauracji McDonald’s i Chłopskiego Jadła.

(gum)


POPULARNE NA FORUM

Subway podsumowuje rok

Szczerze Państwu współczuje, dziękuję za informacje i życzę zdrowia

2 wypowiedzi
ostatnia 19.04.2018
Wynajem kelnerów

Witam Co myślą Państwo o biznesie "wynajem kelnerów" do różnych lokali gastronomicznych (głównie myślę tutaj o hotelach gdzie ciągle potrzebują pracowników do...

1 wypowiedzi
ostatnia 19.04.2018
Jedzenie na zamówienie

Warto mieć na uwadze firmę, która trudni się produkcja jak i sprzedażą warzyw świeżych, jak również przetworzonych. My do firmy zamawiamy do tej- www.intermaxphu.pl ....

19 wypowiedzi
ostatnia 19.04.2018
Jedzenie na zamówienie

Jeśli chodzi o pizzę nic nigdy nie przebije pizzerii Amar! Ich pizza na dowóz w Bydgoszczy to najlepszy fast food w mieście. Lubię spotkać się ze znajomymi i zjeść...

19 wypowiedzi
ostatnia 18.04.2018
Subway podsumowuje rok

Zdecydowanie odradzam SUBWAY jako sposób na biznes. Apeluję - omijajcie tę firmę z daleka! Zainwestowaliśmy wraz z mężem w działający lokal, który okazał się...

2 wypowiedzi
ostatnia 16.04.2018
Subway - kanapki

Zdecydowanie odradzam SUBWAY jako sposób na biznes. Apeluję - omijajcie tę firmę z daleka! Zainwestowaliśmy wraz z mężem w działający lokal, który okazał się...

45 wypowiedzi
ostatnia 16.04.2018
Catering dietetyczny Na Zdrowie - opłacalna inwestycja?

Jak można sobie pozwolić na taką opcję to dlaczego nie? Po zmianie pracy nie miałam kompletnie czasu na gotowanie bo ilosć obowiązków mnie przytłoczyła, ale chciałam...

52 wypowiedzi
ostatnia 15.04.2018
Strona internetowe dla gastronomii i cateringu

Ciekawe propozycje daliście na temat asortymentu gastronomicznego. Nie jest to łatwy dział i są dość spore różnice cenowe i jakościowe. Według mnie w tej branży...

39 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2018
zobacz więcej na forum