28.01.2014

Kolejna twarz Yasumi

Gabinety kosmetyczne firmy pojawiły się w Austrii i Kazachstanie. Wkrótce poznamy nowy koncept przygotowywany przez Yasumi.

Yasumi działa na rynku kosmetycznym, wellness i SPA od 2004 roku. Przez ten czas firma wprowadziła na rynek kilka marek gabinetów kosmetycznych, w których świadczone są różne usługi poprawiające wygląd i samopoczucie. Yasumi Instytut Zdrowia i Urody to sieć ekskluzywnych gabinetów kosmetycznych, Yasumi Epil świadczy usługi fotoepilacji i fotoodmładzania, a w gabinetach Yasumi Slim wykonywane są zabiegi modelujące i wyszczuplające sylwetkę. Firma rozwija też sieć Magic Pot (gdzie klientki mogą wyprasować zmarszczki i cellulit) oraz ekskluzywne gabinety kosmetyczne Tanrei.

Zabieg w gabinecie Yasumi Instytut Zdrowia i Urody Fot. Yasumi

Łącznie, pod wszystkimi markami należącymi do sieci Yasumi, działa 113 gabinetów. W zależności od marki, firma oferuje osobom zainteresowanym przystąpieniem do sieci współpracę na zasadach franczyzy albo partnerstwa.

- Stale wzrasta liczba inwestorów chętnych do nawiązania z nami współpracy, co pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość. Coraz częściej otrzymujemy też oferty współpracy z przedsiębiorcami działającymi na terenie Unii Europejskiej oraz poza jej granicami. W ubiegłym roku otworzyliśmy salon Yasumi z inwestorem w Wiedniu. wiosną tego roku utworzymy z kolei pierwszy w największym kazachskim mieście - Ałmaty. Pracujemy także nad uruchomieniem nowych placówek w Toruniu, Gdańsku i Swarzędzu, które zostaną otwarte jeszcze w pierwszym kwartale tego roku. Równolegle poszerzamy własną produkcję specjalistycznych kosmetyków do ciała i twarzy - wymienia Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju sieci. - Przygotowujemy również nowy projekt współpracy, o którym znacznie więcej będziemy mogli powiedzieć wiosną.

Kwota inwestycji uzależniona jest od marki, którą wybierze przyszły partner Yasumi i może wynieść od 29 tys. zł do 180 tys. zł netto – są to pieniądze, które trzeba przeznaczyć na zakup niezbędnej aparatury i kosmetyków. Firma nie pobiera od swoich partnerów i franczyzobiorców żadnych opłat związanych z przystąpieniem do sieci.

- Wszystkie urządzenia i kosmetyki od samego początku są własnością inwestora. W projektach partnerskich, takich jak Yasumi Instytut Zdrowia i Urody czy Tanrei, przekazujemy w pakiecie startowym zestaw urządzeń kosmetycznych oraz preparatów, a także materiały służące do wizualnej oprawy salonu. Partner może również korzystać z szeroko rozumianych narzędzi marketingu i PR. W przypadku projektów franczyzowych np. Yasumi epil oprócz urządzeń i kosmetyków zapewniamy również meble – mówi Artur Kołecki.

(mak)