Punkt Podologia.pl powinien zacząć zarabiać na koszty po sześciu miesiącach od rozpoczęcia działalności.
Środa
29.01.2014
Podologia.pl, po niespełna roku od przygotowania oferty franczyzowej, pozyskała kilkudziesięciu partnerów.
 

Podologia.pl, oferująca kompleksowe usługi w zakresie diagnostyki chorób stóp i kończyn dolnych, ma za sobą dobry rok. Sprzedaż licencji na prowadzenie gabinetów pod logo firmy rozpoczęła wiosną 2013, dziś franczyzobiorców liczy w dziesiątkach.
- Współpracujemy z kilkudziesięcioma podmiotami na terenie całego kraju. Oprócz tego obsługujemy sześć własnych gabinetów w województwie zachodniopomorskim – mówi Marcelina Bitenc, dyrektor ds. rozwoju sieci. - Mając na względzie doświadczenie z gabinetów własnych wiemy, że rynek podologiczny może się jeszcze bardzo rozwijać. Jesteśmy przygotowani na otwarcie jeszcze kilkudziesięciu gabinetów w Polsce. Aktualnie prowadzimy kilkanaście rozmów z potencjalnymi partnerami.

Podologia.pl proponuje swoim klientom współpracę w zakresie otwierania gabinetów podologicznych i diagnostyki komputerowej wraz pełną ofertą wkładek ortopedycznych.
- W tym zakresie mamy kompletny system – od szkolenia, aż do momentu gdy nasz partner jest gotów na przyjęcie pierwszych pacjentów. Naszym celem jest nie tylko rozwijanie sieci poprzez otwieranie nowych gabinetów, ale również działania mające na celu wspieranie gabinetów już istniejących – wyjaśnia Marcelina Bitenc.

Przedstawicielka sieci spodziewa się, że nadchodzące miesiące będą dla jej firmy nie mniej owocne, niż poprzednie.
- Obserwujemy ciągły wzrost zainteresowania podologią, jako dziedziną medycyny. Ponadto liczymy, że po światowym kryzysie w nadchodzącym roku nastąpi dalsza stabilizacja rynku, a co za tym idzie poprawa sytuacji wielu firm i podmiotów – zarówno pod kątem organizacyjnym, jak i finansowym – przewiduje.

Koncept franczyzowy Podologia.pl został opracowany w dwóch formatach różniących się kwotą inwestycji oraz zakresem świadczonych usług.
- Tańszy z nich dotyczy gabinetu, w którym partner zajmuje się jedynie diagnostyką komputerową oraz sprzedażą produktów komplementarnych: wkładek indywidualnych, obuwia profilaktycznego oraz kosmetyków do stóp. W tym wypadku kwota inwestycji zamknie się w 19 tys. zł – tłumaczy Bitenc. – Kompleksowe centrum podologii to natomiast koszt sięgający 85 tys. zł.

(gum)


POPULARNE NA FORUM

Optyk ma różowe okulary

To może być bardzo ciekawy artykuł. ______________ Magisterskie prace z anglistyki

18 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2018
Optyk ma różowe okulary

my całą rodziną uczęszczamy do http://perfektvision.pl/. Porównując inne salony to naprawdę wyróżniają się ceną i jakością okularów

18 wypowiedzi
ostatnia 11.04.2018
Firma w zgodzie z naturą

Warto też zadbać o artykuły bhp które są w zgodzie z naturą, np polecam zajrzeć tutaj: http://www.bhpnawigator.com.pl/ , mają naprawdę świetną ofertę.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2018
Salon optyczny: Biznes, który wpada w oko

Thanks to you! happy wheels full game online. moto x3m 2 online.

4 wypowiedzi
ostatnia 28.03.2018
Własny biznes w Anglii

Załatwianie spraw za granicą jest czasami bardzo ciężkie, bo nie wszystko rozumiemy, ale jeśli chodzi o Anglię, to nie powinno być z tym większehgo kłopotu. Jest...

27 wypowiedzi
ostatnia 21.03.2018
Własny biznes w Anglii

Z tego co ja sie orientuje to warto aktualnie tam zalozyc biznes. Wszystko od strony przepisow jest o wiele latwiejsze. Mam znajomego ktory tam prowadzi od dluzszego czasu...

27 wypowiedzi
ostatnia 18.03.2018
Preparaty odchudzające

Zależy od zainteresowań warto robić to co się lubi. Mój znajomy niedawno otworzył własną znajomość jako trener personalny, ale od dawna się tym interesował i...

30 wypowiedzi
ostatnia 18.03.2018
Apteka, wykończenie lokalu

Teraz weszła jakaś Apteka dla Aptekarza i biznes aptekarski się pogorszy.__________________________________politechnikapoznan.eu

18 wypowiedzi
ostatnia 16.03.2018
zobacz więcej na forum