31.01.2014

Więcej usług, wyższe zyski

NordGlass, serwis wymiany szyb, znalazł sposób na pozyskanie nowych klientów.

- Funkcjonowanie firmy w obecnej rzeczywistości rynkowej wymaga niezwykłej elastyczności, umiejętności dopasowania się do wymagań otoczenia, a nierzadko również podejmowania szybkich i zdecydowanych decyzji - mówi Marek Grabowski, dyrektor handlowy i członek zarządu sieci serwisów szyb samochodowych NordGlass.

Naprawa szyby w punkcie NordGlass Fot. NordGlass

W serwis naprawy pod logo NordGlass trzeba zainwestować 35 tys. zł.

Producent i dystrybutor szyb samochodowych oferuje swoim partnerom możliwość łączenia usług, na przykład wulkanizacji z wymianą szyb. Potrzebne jest tylko miejsce w działającym już warsztacie lub jego rozbudowa.
- W centrum naszego zainteresowania są zatem przedsiębiorcy prowadzący lokalne warsztaty samochodowe, lakiernie, blacharnie, myjnie, jak również dealerzy samochodowi, prywatni właściciele punktów autonaprawy, wulkanizacji i serwisów klimatyzacji – wylicza Marek Grabowski. - Nasza oferta jest doskonałą propozycją na dywersyfikację, a przy tym też rozwój dla przedsiębiorców prowadzących biznes w branży motoryzacyjnej.

Strategia NordGlass przynosi już zamierzone efekty. W 2013 roku firma uruchomiła ponad 20 punktów, zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Tym samym pod logo NordGlass działa obecnie 71 serwisów prowadzonych przez franczyzobiorców.
(awh)