Partnerzy Arcora posprzątają największe miasta

Długoletnimi klientami Arcora International są m.in. DB Schenker, Best Western Hotelkette, Accor Hotelkette, Obi, McDonald’s, Ibis, Novotel, DHL, Burger King oraz FC Bayern Monachium.
Piątek
31.01.2014
Większą część inwestycji w sklep pochłania zatowarowanie, a nie koszty aranżacji lokalu.
 

Kiedy spółka TiM Professional, odpowiedzialna za rozwój sklepów pod logo Arcora, rozpoczynała aktywne poszukiwania franczyzobiorców, miała wyłącznie jeden punkt własny w Łodzi. Na początku tego roku firma mogła pochwalić się trzema franczyzobiorcami: z Koszalina, Warszawy i Szczecina.
- Jesteśmy w trakcie zaawansowanych rozmów na temat dalszej rozbudowy sieci sprzedaży. Jeszcze w tym kwartale otworzymy jednostki franczyzowe w kolejnych dwóch regionach. Do końca roku planujemy działać w 10 największych miastach Polski - zapowiada Katarzyna Gessel, prezes zarządu. - Cieszy się kiedy nasi przyszli partnerzy mają doświadczenia w branży sprzątającej. Dodatkowo nasz program szkoleniowy zapewnia im niezbędną wiedzę produktową, a także z zakresu technologii sprzątania. Co ważne, partnerzy otrzymują całodobowe wsparcie techniczne.

Zadaniem partnerów Arcora jest doradztwo dla firm i zaopatrywanie ich w urządzenia i środki utrzymania czystości. Według szacunków Polskiej Izby Gospodarczej Czystości w Polsce działa obecnie ponad 3 tys. firm z branży czystościowo-sprzątającej. Koncept Arcora Shop zapewnia całościową ofertę dla firm sprzątających. Niemiecki producent i dystrybutor oferuje także rodzimy asortyment, w tym papiery i mydła polskich producentów.

Przedsiębiorca, który chce przystąpić do sieci Arcora, musi zainwestować w wyposażenie sklepu w regały oraz komputer, a przede wszystkim w zatowarowanie, na które wyda ok. 20 tys. zł. - Dla efektywnego zarządzania własnym punktem sprzedaży wymagamy lokalu składającego się z części ekspozycyjnej ok. 20 m2 oraz z części magazynowej liczącej również ok. 20 m2 z dogodnym dojazdem dla klientów. Nie jest wymagane centrum miasta. Zdecydowana większość inwestycji związana jest z zatowarowaniem, nie z inwestycjami w środki trwałe - wyjaśnia Katarzyna Gessel.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022