W lutym do grona franczyzobiorców szkoły językowej dołączy przedsiębiorca z Warszawy. Sieć chciałaby także podpisać umowy licencyjne w Krakowie i Trójmieście.
Środa
12.02.2014
Franczyzobiorczyni szkoły językowej Mała Lingua organizuje dodatkowe wydarzenia, żeby przyciągnąć klientów.
 

Sieć szkół języków obcych dla dzieci i młodzieży - Mała Lingua i Lingua Teens Space - oferuje kursy językowe dla dwóch grup docelowych: dzieci w wieku 3-12 lat oraz dla nastolatków w wieku 13-15 i 16-18 lat. Do tej pory franczyzodawca otworzył 56 szkół, z czego 51 działa na licencji. System nauczania powstał w oparciu o autorskie projekty dydaktyczne i został dostosowany do poszczególnych grup wiekowych.

W przypadku najmłodszych zajęcia przeprowadzane są w kontekście bajkowego motywu rodziny Blabbersów z Livendell, który pozwala wprowadzić dzieci do naturalnego dla nich świata wyobraźni i w ten sposób rozwija ich umiejętności mówienia pełnymi zdaniami, nawet w bardzo wczesnej fazie nauki. Natomiast starsi uczniowie, ze względu na trudności w motywowaniu młodzieży, otrzymują swoistą autonomię, czyli możliwość współdecydowania o kontekście zajęć. Aby ich zachęcić do nauki lektor dostosowuje tematykę zajęć, techniki pracy i projekty specjalne do potrzeb i zainteresowań młodzieży, wprowadza elementy języka młodzieżowego, wykorzystuje multimedia, aplikacje internetowe, tak, aby w ten sposób stworzyć naturalne środowisko, w jakim na co dzień młodzież się porusza.

Franczyzodawca pomaga w organizacji działań marketingowych, jednak liczy także na kreatywność nowo pozyskanych partnerów.
- Joanna Choromańska, nasza modelowa franczyzobiorczyni, prowadzi szkołę Mała Lingua w Siedlcach liczących 80 tys. mieszkańców. Jej placówka ma charakter centrum edukacji językowej dla dzieci, gdzie rodzic zawsze może bezpłatnie zasięgnąć porady w zakresie wyboru najbardziej optymalnej ścieżki nauki dla swojego dziecka, które może wziąć udział w zajęciach integracyjnych, motywujących je do nauki języka. Oprócz misji pedagogicznej w szkole odbywają się inne wydarzenia, takie jak wystawa fotografii dziecięcej, czy gry i animacje językowe, w których bohaterowie Mała Lingua Blabbersi, zainspirują dzieci do udziału w zajęciach. Tego typu eventy są dobrym przykładem promocji, która pomaga pozyskać klientów – dodaje Monika Ferreira.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Żłobek

Hej! Chciałabym otworzyć żłobek- macie doświadczenia z jakąś franczyzą? Może jest tutaj jakis właściciel, który zechciałby ze mną porozmawiać nt. opłacalności...

1 wypowiedzi
ostatnia 11.03.2024
Praca licencjacja - franczyza McDonald's

Piszę pracę licencjacką na temat franczyzy jako formy prowadzenia działalności gospodarczej na przykładzie McDonald 's. Bardzo proszę o wypełnienie ankiety...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.05.2021
Akademia Bystrzaka

Podłączam się do pytania.

2 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020
Akademia Bystrzaka

Witam serdecznie Zastanawiam się nad Akademia Bystrzaka. Macie jakieś doświadczenia?

2 wypowiedzi
ostatnia 21.02.2020
Wirtualna Asystentka?

Moja siostra i jest bardzo zadowolona. Z tego co wiem to swój poczatek miała po kursie Poli Sobczyk z Barand Assist. I potem zaangażowała się w to całkowicie i dziś...

2 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2020
Wirtualna Asystentka?

Czy ktoś może pracuje jako WA i może podzielić się opinią? Zastanawiam się nad taką pracą. Znalazłam kilka kursów od Poli Sobczyk właśnie dla Asystentek i wygląda...

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2020
Czy warto zainwestować w szkołę językową?

Moim zdaniem warto. Jestem pewien, że znajomość języka angielskiego na pewno ci się przyda w przyszłości. Znając jakiś język obcy możesz też starać się o lepszą...

21 wypowiedzi
ostatnia 14.11.2019
Z korepetytora na dyrektora

Fajny artykuł o ciekawej historii. Trzeba przyznać, że pomysł jest dość oryginalny i na pewno jest na to zapotrzebowanie. Sama chodziłam na korepetycje z matmy, więc...

3 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018