18.02.2014

Superniania promuje sport

Współpraca z Dorotą Zawadzką pomaga franczyzobiorcom Socatots pozyskać klientów.

Pod logo Socatots działa ok. 200 franczyzobiorców, którzy prowadzą zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci w wieku od pół roku do 5 lat. Trenerzy wykorzystują w trakcie zajęć elementy piłki nożnej. Najmłodsi klienci, oprócz rozwoju fizycznego, uczą się także cyfr, odróżniania kolorów oraz znajomości części ciała. Wartością dodaną zajęć jest fakt, że uczestniczą w nich rodzice, dzięki czemu mogą pogłębiać swoją więź z dzieckiem oraz na bieżąco obserwować postępy swoich pociech.

Dorota Zawadzka, superniania, w trakcie wykładów Fot. Socatots

Opłata wstępna pobierana przez franczyzodawcę wynosi od kilku do kilkudziesięciu tys. zł, zaś opłata miesięczna 20 proc. przychodów netto.

Do prowadzenia biznesu potrzebna jest własna lub wynajęta sala o minimalnej powierzchni 60 m2 z odpowiednim zapleczem sanitarnym. Najlepiej jeśli tego typu obiekty znajdują się na nowych osiedlach lub w okolicy przedszkoli. Często w sale wyposażone są osiedlowe kluby i szkoły. Ważny jest także dogodny dojazd oraz miejsca parkingowe. Jeszcze wiosną ruszą cztery punkty franczyzowe w miastach liczących powyżej 60 tys. mieszkańców.

– W zamian partnerzy otrzymują pełen dostęp do całej wiedzy z zakresu prowadzenia zajęć Socatots. Nasi franczyzobiorcy biorą także udział w spotkaniach, w trakcie których wymieniają się swoimi doświadczeniami. Centrala wspomaga sprzedaż poprzez działania o charakterze ogólnokrajowym, na przykład współpracując z Supernianią Dorotą Zawadzką. Socatots było partnerem strategicznym stowarzyszenia Sportowe Maluszki w trakcie kampanii Aktywna Rodzina. Kampania ta polegała na przeprowadzeniu przez Dorotę Zawadzką warsztatów w 25 miastach całej Polski, w trakcie których poruszano temat roli aktywności ruchowej całej rodziny – dodaje Aleksander Adamski.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0