Franczyza potrzebuje powierzchni

Targi Retail Destination Initiative odbędą się 28-29 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Piątek
21.02.2014
Targi Retail DI, na których wystawiać się będą deweloperzy, zostaną wzbogacone o Centrum Franczyzy.
 

Organizatorem targów Retail Destination Initiative (Retail DI) jest Polska Rada Centrów Handlowych. W dniach 28-29 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie spotkają się inwestorzy, deweloperzy oraz przedstawiciele sieci handlowych. Udział w targach zapowiedzieli także samorządowcy z największych polskich miast (m.in. z Łodzi, Gdyni, Gdańska, Lublina, Wrocławia, Rzeszowa), którzy będą je promować jako przyjazne dla inwestorów. Patronem medialnym imprezy jest portal Franchising.pl.

Targi mają charakter międzynarodowy, a wśród wystawców znajdą się firmy z Włoch, Francji, Ukrainy, Rosji i Turcji. Na terenie Stadionu Narodowego powstanie także strefa poświęcona biznesowi na licencji – Centrum Franczyzy.
- Sieci handlowe rozwijają się w oparciu o różnorodne modele współpracy. Naszym zadaniem na Targach Retail DI jest stworzenie nie tylko możliwości wymiany informacji, ale także platformy wparcia międzynarodowych sieci handlowych, dotychczas nieobecnych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, rozważających ekspansję na zasadach franczyzy – mówi Anna Szmeja-Kroplewska, dyrektor generalna Polskiej Rady Centrów Handlowych.

W strefie dedykowanej franczyzie pojawią się eksperci Polskiej Organizacji Franczyzodawców, którzy pomagają polskim i zagranicznym firmom w ekspansji na rynki naszego regionu.
- Na polskim rynku brakuje nowych sieci handlowych. Targi ReDi są inicjatywą, która zgromadzi potencjalnych najemców rozważających ekspansję w Polsce. To duża szansa dla naszego rynku na rozwój, a dla poszczególnych obiektów handlowych na wzmocnienie swojej oferty handlowej - dyrektor zarządzająca Centrum Handlowego Forum w Gliwicach, jednego z wystawców.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz