01.03.2014

Biznes w żakiecie

Damska odzież marki S’Canto dostępna jest w sklepach mono- i multibrandowych. Oba formaty różnią się kwotą inwestycji.

Austriacka sieć S'Canto produkuje i sprzedaje damską odzież biznesową. Ubrania marki, oprócz Austrii, dostępne są również we Francji, Rosji, na Ukrainie i Słowacji, a od roku również w Polsce. Do końca 2014 roku sieć w naszym kraju ma się powiększyć o trzy kolejne sklepy franczyzowe, marka pojawi się także w 10 sklepach multibrandowych.

Wejście do sklepu S'Canto. Fot. S'Canto

Franczyzodawca pomaga w zaprojektowaniu lokalu oraz w naborze i przeszkoleniu personelu, zapewnia również pełne wsparcie marketingowe.

- Prowadzimy negocjacje z potencjalnymi franczyzobiorcami, którzy mają poprowadzić sklepy S'Canto w Warszawie, Gdańsku, Białymstoku, Zielonej Górze i Szczecinie. Cały czas rozmawiamy również z partnerami, którzy są zainteresowani wstawieniem naszych ubrań do swoich sklepów multibrandowych – wyjaśnia Justyna Szczapińska – Kreuschner, współwłaściciel S'Canto Poland.

Lokal, w którym powstanie sklep S'Canto powinien mieścić się w okolicy, gdzie znajduje się dużo biur, banków i urzędów. Dobra lokalizacja, to również galerie handlowe i główne ulice miast. Optymalna powierzchnia sklepu to 40-50 m2. S'Canto nie pobiera od franczyzobiorców opłat za przystąpienie do sieci ani opłat miesięcznych.

- Koszty inwestycji i warunki współpracy ustalane są indywidualnie, w zależności od typu lokalizacji i powierzchni sklepu partnera. Na inwestycję można przeznaczyć zarówno 20 tys. zł, jak i 100 tys. zł – mówi Justyna Szczapińska-Kreuschner.

(mak)