05.03.2014

Niebawem franczyza w Stokrotce

Emperia poszerzyła skład zarządu o menedżera odpowiedzialnego za pozyskiwanie partnerów.

Emperia pożegnała się z rynkiem franczyzowym w 2011 roku, kiedy to sprzedała swoje sieci (m.in. Groszka i Lewiatana) Eurocashowi. Teraz jednak spółka kierowana przez Artura Kawę wróci do sprzedaży licencji na biznes. W tym celu poszerzyła swoje kierownictwo o ludzi, którzy, w mniemaniu jej szefów, mają gwarantować franczyzowy sukces.
- Zgromadzenie Wspólników Spółki Stokrotka podjęło decyzję o wzmocnieniu dotychczasowego skład osobowego zarządu, poprzez powołanie dyrektora handlowego, członka zarządu - Mirosława Wawryszczuka oraz dyrektora ds. franczyzy, członka zarządu - Krzysztofa Książka, odpowiedzialnego za nowy, istotny obszar działalności spółki – podała spółka w komunikacie.

Krzysztof Książek, Dyrektor ds. Franczyzy sieci Stokrotka Sp. z o.o Fot. Stokrotka sp. z o.o.

Krzysztof Książek kieruje rozwojem franczyzowym Stokrotki. By podkreślić znaczenie tego kanału rozwoju, zarząd spółki włączył go do swojego grona.

To właśnie drugi ze wspomnianych menedżerów będzie kształtował politykę i zasady współpracy w ramach konceptu franczyzowego Stokrotki. Absolwent Politechniki Lubelskiej, Uniwersytetu Marii Curie–Skłodowskiej oraz warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej jest związany z Emperią od 11 lat. Początkowo był związany z działem zakupów, następnie zarządzał supermarketami Stokrotka odpowiadając za obszar operacyjny jako Dyrektor Makroregionu. Od 2013 kieruje projektem franczyzowym.

W ostatnim kwartale ubiegłego roku Stokrotka uruchomiła pierwszy, testowy supermarket w formule franczyzowej. Już pod koniec marca światło dzienne ma ujrzeć oferta współpracy skierowana do niezależnych przedsiębiorców. Niebawem na łamach Franchising.pl opublikujemy wywiad z Krzysztofem Książką, w którym nowy członek zarządu Stokrotki opowie o szczegółach dotyczących współpracy w sieci.

(gum)