White & Beauty na przestrzeni dwóch ostatnich lat otworzył 24 placówki. W roku 2014 firma planuje otworzyć kolejne 20 punktów.
Czwartek
06.03.2014
Inwestycja w gabinet kosmetyczny, w którym będzie realizowana usługa wybielania zębów, wynosi 50 tys. zł.
 

Jak cię widzą, tak cię piszą - choć większość osób nie przyznaje się do oceniania innych po wyglądzie, coraz więcej i częściej inwestujemy w swój wizerunek. Korzysta z tego White & Beauty - sieć gabinetów specjalizujących się w laserowym wybielaniu zębów. W Polsce działa już 24 placówek tej marki. White & Beauty bazuje na zagranicznych wzorcach, w USA i Europie Zachodniej wybielanie zębów wyszło poza stomatologię stając się odrębną usługą kosmetyczną.
- W przeciągu kilku następnych lat rynek wybielania zębów w Polsce ulegnie diametralnej zmianie, tak jak to się stało na zachodzie Europy, gdzie 90 proc. klientów wybiela zęby w gabinetach kosmetycznych. To zasługa ceny zabiegu, która zwykle jest o połowę niższa, niż u stomatologów – mówi Dariusz Durlik, koordynator ds. rozwoju sieci. Najtańsza usługa wybielania zębów w gabinecie White & Beauty kosztuje 99 zł.

Właściciele salonów kosmetycznych w miastach do 100 tys. mieszkańców mogą założyć punkt White & Beauty Spot. Wymaga to wydzielenia pomieszczenia zabiegowego o powierzchni minimum 10 m2. W tym wypadku biznes będzie kosztował 15 tys. zł, miesięczna opłata franczyzowo-marketingowa wyniesie 200 zł. W miastach powyżej 100 tys. mieszkańców możemy założyć gabinet White & Beauty, potrzebny do tego jest lokal o powierzchni ok. 40 m2. Koszt inwestycji wyniesie wtedy 50 tys. zł, a miesięczna opłata franczyzowa 600 zł. W tym wariancie wyposażenie gabinetu pozwala na obsługę dwóch klientów jednocześnie.

Zarówno w gabinetach White & Beauty jak i punktach White & Beauty Spot stosowana jest brytyjska metoda wybielania zębów Lucid Ray. Na ten moment White & Beauty jest jedyną firmą w Polsce stosującą tą właśnie metodę. Obsługi aparatury franczyzobiorca uczy się na dwuetapowym szkoleniu, po którym uzyskuje certyfikat Lucid Ray. White & Beauty posiada licencję od brytyjskiego partnera, na podstawie której wystawia certyfikaty. Szkolenie jest podzielone na część teoretyczną i praktyczną, która pozwala opanować obsługę aparatury Lucid Ray. – Natura pracy powoduje, że mile widziani są franczyzobiorcy z doświadczeniem w branży kosmetycznej, ale jego brak nie stanowi przeszkody w prowadzeniu gabinetu – dodaje Dariusz Durlik.

- Ciągle rozwijamy naszą ofertę. Umożliwiamy franczyzobiorcom łączenie kilku biznesów. W jednym z punktów przy gabinecie kosmetycznym W&B powstało solarium – podaje przykład koordynator ds. rozwoju sieci White & Beauty.

(mbw)


Maksymilian Wudecki, doradca we franczyzie
Maksymilian Wudecki
doradca we franczyzie

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

POPULARNE NA FORUM

Biżuteria zawsze modna

Jak szukacie dobrej wyceny biżuterii to zapraszam http://www.pollabo.pl/

68 wypowiedzi
ostatnia 20.06.2018
Mydlarnia dla męża i żony

To może być bardzo ryzykowny biznes. Nie chciałbym konkurować z takim Rossmanem. ____________________________ Prace dyplomowe z kosmetologii i nie tylko

6 wypowiedzi
ostatnia 18.06.2018
Zastanawiam się nad Organique...

Pierwsze słyszę o tej firmie. Trzeba to wszystko dobrze skalkulować. ________________________ Pisanie magisterskich prac z kosmetologii

2 wypowiedzi
ostatnia 18.06.2018
Perfumy na mililitry

Popularyzacja internetu i penetracja Rossmana sprawia, że bardzo ciężko jest w takim biznesie dojść do wielkich pieniędzy. _______________________ Kosmetologia - pisanie...

81 wypowiedzi
ostatnia 18.06.2018
Powiedziała YES

Yes ma bardzo fajne produkty. To jest bardzo fajna opcja. __________________________ pracemagisterskie.info

11 wypowiedzi
ostatnia 18.06.2018
Inwestycja w srebro - czy warto?

Moim zdaniem złoto i srebro wyszło już z mody. Nie ma sensu w to inwestować. _________________________ http://pracemagisterskie.info

63 wypowiedzi
ostatnia 18.06.2018
Great

Well, as I said earlier keep reading and you will find the answer to that “how to?”. free robux generator no surveys

4 wypowiedzi
ostatnia 14.06.2018
Rękodzieło - scrapbooking

Cześć, mam rękodzieło rekodziełem ale ja mam inne konkretne pytanie odnośnie zarabianie na handlu kryptowalutami. Chodzi mi konkretnie o ethereum - czy według Was, z...

2 wypowiedzi
ostatnia 12.06.2018