09.03.2014

Swatka wraca do łask

Biznes matrymonialny jest jak związek partnerski - franczyzodawca oczekuje trwałej relacji, a nie jednorazowej przygody.

Mimo możliwości nawiązania szybkiej relacji dzięki różnym portalom internetowym, nie maleje popularność tradycyjnych biur matrymonialnych. Wynika to z faktu, że wielu klientów oczekuje trwałego związku. Świat Singla już od pięciu lat pomaga znaleźć miłość mieszkańcom Warszawy i okolic. Teraz firma chce wyjść ze swoimi usługami do kolejnych miast, a nawet za granicę.

Biuro matrymonialne Świat Singla

Świat Singla działa na warszawskim rynku od 5 lat, teraz firma zamierza rozszerzyć swoją działalność na kolejne miasta.

- Nasi klienci to ludzie wykształceni, niezależni i atrakcyjni, którzy nie mają czasu i zbyt wielu sposobności poznania nowych osób, dlatego korzystają z pomocy biura matrymonialno-zapoznawczego – wyjaśnia właścicielka Świata Singla, Katarzyna Kubowicz. - Poza tym w ofercie biura są także szkolenia pomagające w znalezieniu partnera tzw. „dating coaching”, a plany na dalszą przyszłość przewidują wydawanie gazety z branży matrymonialnej.

Opłata za przystąpienie do sieci tworzonej przez Świat Singla wynosi 4,5 tys. zł, franczyzobiorca musi też wnosić opłatę miesięczną - niespełna 200 zł, która pokrywa koszty obsługi informatycznej oraz pozycjonowania strony www. Franczyzobiorca szkoli się z prowadzenia rozmów z klientami, otrzymuje również wzory umów i ankiet przygotowanych przez socjologów i psychologów.

Właścicielka Świata singla twierdzi, że internetowe serwisy randkowe nie są konkurencją dla stacjonarnych biur matrymonialnych, bo usługi biur matrymonialnych różnią się od tych oferowanych przez internet.
- Przewaga stacjonarnych biur matrymonialnych nad internetowymi serwisami randkowymi tkwi nie tylko w bezpośrednim kontakcie i indywidualnym doborze partnera, ale przede wszystkim w weryfikacji osób. Większość użytkowników serwisów randkowych nie podaje na swoich profilach prawdziwych danych, a niskie opłaty dodatkowo przyciągają oszustów, którzy szukają wyłącznie przygody seksualnej. W przypadku biura takiego jak Świat Singla sama cena weryfikuje klienta, dlatego w przeciwieństwie do internetowych serwisów nie trafiają do nas osoby przypadkowe, a zdecydowane na stały związek - wyjaśnia Katarzyna Kubowicz.

(mak)