20.03.2014

Firma w trampkach

Zipz Shoes zmienia podejście do obuwia, które królowało na szkolnych korytarzach. Czy ich pomysł przyjmie się w Polsce?

Firma Zipz Shoes powstała w 2004 roku w Kalifornii i w przeciągu dekady zawitała do ponad 50 krajów na całym świecie, wśród nich również do Polski. Sieć w naszym kraju liczy 4 placówki – jedna własna i trzy partnerskie. Trwają także prace związane z otwarciem kolejnego sklepu.

Buty z firmy Zipz Shoes. Fot. Zipz Shoes

Zipz Shoes sprzedaje trampki z wymiennym wierzchem, które noszą zarówno młodzi, jak i nieco starsi miłośnicy sportowego obuwia.

-Dzięki zastosowanej technologii właściciel trampków może zmieniać ich wygląd kiedy tylko chce. Do jednej podeszwy butów Zipz można dopasować wierzchy w różnym stylu – tłumaczy ideę Zipz Shoes Mariusz Kulis, dystryburor marki Zipz w Polsce

Buty Zipz sprzedawane są w Polsce na wyspach działających w popularnych galeriach handlowych. Stoiska mają od 7 do 12 m2 powierzchni, a na ich zatowarowanie trzeba przeznaczyć od 35 do 50 tys. zł. Partnerzy firmy mogą sprzedawać Zipz Shoes również na stoiskach w sklepach multibrandowych, wówczas koszt inwestycji zależy od wartości zamówionego towaru.

-Pomagamy naszym partnerom w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji, a później w zatowarowaniu stoiska. Szkolimy również pracowników i zapewniamy materiały reklamowe – wylicza Mariusz Kulis.

(mak)