22.03.2014

Franczyza na wiosnę

Twoja Ubieralnia zapowiada otwarcia dwóch kolejnych sklepów.

W butikach Twoja Ubieralnia klienci mogą kupić odzież damską szytą przez polskich producentów. Cechą wyróżniającą sieć na rynku jest szeroka oferta odzieży w dużych rozmiarach. Szyld Twoja Ubieralnia znajduje się na razie nad trzema sklepami własnymi oraz dwoma franczyzowymi, ale już niebawem dołączą do nich dwie kolejne placówki – własna i franczyzowa.

Witryna sklepu Twoja Ubieralnia Fot. Twoja Ubieralnia

W sklepach Twoja Ubieralnia klientki mogą znaleźć szeroką ofertę ubrań w dużych rozmiarach, to element wyróżniający firmę na rynku.

- Mamy nadzieję, że placówka franczyzowa już niebawem obsłuży pierwsze klientki. Na ten rok mamy też zaplanowane otwarcie sklepu w województwie podlaskim, tym razem będzie to nasza własna placówka – mówi Hubert Kabala, właściciel sieci.

Sklepy Twoja Ubieralnia mają ok 30-50 m2 powierzchni i jak dotąd działają wyłącznie w galeriach handlowych. Właściciele sieci nie wykluczają jednak wyjścia poza te lokalizacje, ale miejsce, w którym będzie działał sklep musi znajdować się w popularnej okolicy z dużym potencjałem handlowym. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu oraz wsparcie w procesie negocjacyjnym.

Na inwestycję trzeba przeznaczyć ok. 50 tys. zł netto, w zależności od powierzchni i stanu lokalu. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 13,9 tys. zł, opłata miesięczna to 2 tys. zł. Franczyzobiorca przechodzi szkolenie z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Centrala zapewnia swoim partnerom pomoc w rekrutacji personelu, odpowiada także za organizację lokalnej kampanii reklamowej. (mak)