25.03.2014

Zyski z metra

W niektórych przypadkach franczyzobiorcom DepilConcept wystarczy kilkanaście metrów powierzchni, żeby zarabiać na depilacji.

DepilConcept rozwija nowy format biznesu pod nazwą DepilConcept Inside, który pozwala poszerzyć ofertę działających już salonów fryzjerskich i kosmetycznych. Średnia powierzchnia gabinetu w tej formule wynosi 12 m2. - Przy takim założeniu sprzedaż w najlepszych salonach wynosi nawet 2,5 tys. zł na metr kwadratowy – mówi Marta Szymczak, właścicielka sieci DepilConcept w Polsce.

Klientka gabinetu DepilConcept Fot. PROFIT system, Marek Relich

Sieć DepilConcept oferuje wsparcie już na etapie wyboru lokalu i rekrutacji pracowników. W trakcie współpracy zapewnia bezpłatne szkolenia franczyzobiorcy i personelu oraz angażuje się w aktywne pozyskiwanie klientów dla gabinetu.

Koszt licencji DC Inside wynosi 59,7 tys. zł, jeśli właściciel gabinetu posiada już Laser IPL służący do wykonywania zabiegów fotodepilacji i fotoodmładzania za pomocą intensywnych impulsów światła. W ramach współpracy franczyzobiorca otrzymuje dostęp do centrum serwisowego, który w razie awarii gwarantuje urządzenie zastępcze. Dzięki temu zachowana jest ciągłość pracy, bez konieczności zamykania salonu i odwoływania wcześniej umówionych klientów. Każda wizyta sprzętu w autoryzowanym serwisie jest udokumentowana stosownym certyfikatem. DepilConcept dużą uwagę przywiązuje również do jakości lamp, a więc dba o ich regularną wymianę tak, aby zachować wysoką jakość usług i standardy bezpieczeństwa.

Franczyzodawca przekonuje, że koncept biznesowy pozwala na osiągnięcie zysku już w pierwszym miesiącu działalności. W tym celu oferuje wsparcie już na etapie wyboru lokalu i rekrutacji pracowników. W trakcie współpracy zapewnia bezpłatne szkolenia franczyzobiorcy i personelu oraz angażuje się w aktywne pozyskiwanie klientów dla gabinetu.

- Promujemy salony franczyzobiorców w internecie, organizujemy kampanie w mediach społecznościowych. Wspieramy również lokalne działania marketingowe prowadzone przez naszych partnerów. Silny marketing to element strategii DepilConcept na całym świecie – dodaje Marta Szymczak.

Sieci Depil i BodyConcept wywodzą się z Portugalii. Od 2011 roku oba koncepty rozwijają się także w Polsce. Pod marką DepilConcept funkcjonuje w sumie 9 salonów, natomiast BodyConcept posiada dwie placówki – jedną własną i jedną franczyzową, a jeszcze w tym roku liczba punktów ma się podwoić.

(kk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Karolina Kazuła

doradca we franczyzie
Napisz do autora