10.04.2014

Grupowe zakupy jogurtów

Redberry promowało swoje mrożone jogurty na portalu zakupów grupowych. Opłaciło się?

Lista punktów Redberry oferujących mrożone jogurtu urosła do 10 lokalizacji. Koncept wysp z deserami sprawdza się w galeriach handlowych, a właśnie w tego typu obiekcie powstał nowo otwarty lokal w Lublinie. Znajduje się on w centrum handlowym Atrium Felicity, galerii położonej we wschodniej części miasta, przy jego głównej arterii komunikacyjnej. Największą konkurencją w Atrium Felicity będą dla Redberry: Grycan – serwujący lody i sorbety oraz Carte d’Or – lodziarnio-kawiarnie. Lubelski punkt sieci należy do franczyzodawcy.

Punkt redberry.

Inwestycja w biznes Redberry wynosi ok. 170 tys. zł.

Redberry posiada już 10 placówek, co w porównaniu do jej konkurencji – marek My Culture, Yogen Fruz – pozwala jej nazywać się największą siecią w Polsce z oferującą mrożone jogurty. - Nasze lokale znajdują się także w Warszawie, Wrocławiu, Toruniu, Gdyni, Białymstoku i Krakowie. Franczyzobiorcy mogą działać w każdej miejscowości – dbamy o to, by dostawy produktów i pół produktów były realizowane wszędzie na czas – zapewnia Agata Kuza, PR manager Redberry.

W minionym roku Redberry zainwestowało w promocję swoich produktów na jednym z portali grupowych zakupów – Groupun.pl. Użytkownicy portalu mogli kupić w promocyjnej cenie wynoszącej 50 proc. standardowej ceny mrożone jogurty oraz owsiankę. Kupon można było zrealizować z jednym z czterech lokali własnych Redberry znajdujących się w Warszawie. Zakup zrealizowało prawie 1,3 tys. klientów. – Groupon to doskonałe narzędzie by zwiększać wśród ludzi świadomość marki i jej przekazu. Uważamy, że zdrowe produkty fit&fun powinny być dostępne dla każdego – dlatego cieszymy się, gdy możemy dotrzeć do jak największego grona odbiorców – komentuje Agata Kuza.

W realizacji promocji na którymś z portali grupowych trzeba przeliczyć sobie koszty, nie tylko jaki określony procentowo upust damy klientom, ale także ile zapłacimy wydawcy portalu. Największą wartość portalu stanowią jego użytkownicy. Groupon może pochwalić się w najlepszym miesiącu nawet 2 milionami użytkowników miesięcznie, zaś Gruper – 1 milionem. Warto dodać, że w porównaniu do minionych lat oglądalność wymienionych portali spadła. O ile sama publikacja oferty rabatowej na którymś z nich może być bezpłatna, tak właściciel firmy musi liczyć się z kosztami, które wynoszą ok. 25-50 proc. wartości sprzedaży.
(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0