Punkty sprzedaży Lime powstają w miejscowościach mających co najmniej 50 tys. mieszkańców.
Czwartek
17.04.2014
Dystrybutor e-papierosów przygotowuje nowy koncept franczyzowy. Zarzeka się, że franczyza będzie tania i przyniesie szybki zwrot z inwestycji. Sprawdzimy.
 

Firma Lime rozpoczęła sprzedaż e-papierosów w pierwszym kwartale ubiegłego roku. Od tego czasu pod logo sieci powstało 50 punktów partnerskich i 4 autoryzowane punkty sprzedaży. Do końca kwietnia do grona autoryzowanych punktów sprzedaży ma dołączyć 6 kolejnych.
- Chcemy stopniowo, ale skutecznie rozwijać markę Lime na polskim rynku. Naszym partnerem może zostać każdy, zarówno osoba prywatna, jak i przedsiębiorca, który prowadzi już własny biznes – zapowiada Dawid Woźniak, specjalista ds. współpracy z partnerami.

Właściciel sieci sprzedaży e-papierosów pracuje właśnie nad nową formą współpracy z partnerami. W ręce franczyzobiorców zostanie przekazany punkt promocyjny, gdzie całkowity wkład finansowy obejmujący również zatowarowanie, ma się zamknąć w 10 tys. zł. Franczyzodawca deklaruje, że inwestycja powinna się zwrócić w ciągu 3-4 miesięcy. W przypadku wyspy handlowej koszt inwestycji zależy od wybranego wariantu umeblowania.

Punkty sprzedaży Lime powstają w miejscowościach mających co najmniej 50 tys. mieszkańców. Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom zatowarowanie, umeblowanie, sprzęt elektroniczny oraz materiały marketingowe, gwarantuje również szkolenie personelu oraz systemy do składania zamówień.

- Lokal, w którym będzie mieścił się punkt sprzedaży e-papierosów Lime powinien mieć co najmniej 20 m2 powierzchni. Idealna lokalizacja to centrum handlowe lub ulica o dużym natężeniu ruchu pieszego. Oczywiście zapewniamy potencjalnym franczyzobiorcom pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu – deklaruje Dawid Woźniak.

(mak)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.