Franczyzobiorca Podologii.pl nie musi być specjalistą w żadnej z dziedzin medycyny. Wystarczy, że zatrudni odpowiednich pracowników.
Środa
07.05.2014
Partnerzy Podologii.pl wybierają ten koncept, by poszerzyć dotychczasowy portfel usług.
 

- Większość osób nawiązujących relację biznesową z nami decyduje się na partnerski system współpracy. Działają pod swoją marką, a my wspieramy ich w zakresie diagnostyki komputerowej stóp. Zaopatrujemy ich również we wkładki indywidualne, a także produkty komplementarne, jak wkładki ortopedyczne seryjne, specjalistyczne kosmetyki do stóp, ortezy i odciążenia - mówi Marcelina Bitenc-Jasiejko, dyrektor ds. rozwoju sieci Podologia.pl.

Koncept ruszył w 2013 roku i jak dotąd zdołał przyciągnąć 46 partnerów. Większość z nich to niezależni ortopedzi, rehabilitanci i właściciele gabinetów kosmetycznych, którzy postanowili poszerzyć wachlarz usług o podologię. Dziedzina ta zajmuje się usługami medycznymi i profilaktyką w obrębie stóp i kończyn dolnych i jak przekonuje franczyzodawca, cieszy się coraz większym zainteresowaniem.

- Biznes podologiczny rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie, dlatego coraz więcej podmiotów powiązanych w jakikolwiek sposób z branżą medyczną i kosmetologiczną decyduje się na wzbogacenie swojej działalności o profesjonalną podologię. Świadczy też o tym rosnąca w ogromnym tempie liczba wydarzeń (konferencji, sympozjów, warsztatów) oraz publikacji w czasopismach branżowych, nawiązujących do tematyki podologicznej. Nie wspominając o pojawiających się komercyjnych portalach internetowych skierowanych na tematykę podologiczną, czy sklepów internetowych z asortymentem podologicznym – przekonuje Bitenc-Jasiejko.

Przystąpienie do sieci w systemie partnerskim wymaga inwestycji na poziomie 19 tys. zł. Kompleksowe centrum podologii to natomiast koszt sięgający 85 tys. zł. Na razie jeszcze nikt nie zdecydował się na pełną franczyzę, ale według franczyzodawców ma się to wkrótce zmienić.

- Aktualnie prowadzimy rozmowy z kilkoma potencjalnymi klientami zainteresowanymi franczyzą - są to osoby nie związane z branżą medyczną czy kosmetologiczną, które ze względu na brak kwalifikacji, są zdecydowane na zatrudnienie kadry z odpowiednimi kwalifikacjami – twierdzą franczyzodawcy.
(gum)


POPULARNE NA FORUM

Optyk

Jak bardzo opłaca się otwarcie wirtualnego optyka? Sprzedaż soczewek aktualnie rośnie w siłę, wystarczy spojrzeć na Soczewki.net. Jak wiadomo monopol nie jest dobry to...

1 wypowiedzi
ostatnia 22.06.2018
Psychoterapia

Cześć, korzystał ktoś z psychoterapeuty albo był na jakiejś psychoterapii ? Mnie zanteresowała opcja psychoterapia gestalt warszawa wilanów jest to dość ciekawa...

1 wypowiedzi
ostatnia 20.06.2018
Optyk ma różowe okulary

Dobry optyk to taki który rozumie swojego pacjenta. Dlatego warto dobrze wybrać salon optyczny. Ja korzystam z oferty optyk olsztyn

22 wypowiedzi
ostatnia 19.06.2018
Witaminowe eldorado

Witam serdecznie. Co sądzicie na temat tego czy witamina d3 jest potrzebna w diecie. Tak się zastanawiam bo widzę że jest teraz szał na różnego rodzaju suplementy, a tej...

1 wypowiedzi
ostatnia 18.06.2018
Własny biznes w Anglii

Jeśli mieszkasz i prowadzisz działalność w Anglii oraz korzystasz z usług doradczych to zapraszam na stronę http://accountancy4you.com/pl/. Accountancy 4 You to polskie...

28 wypowiedzi
ostatnia 18.06.2018
Preparaty odchudzające

Do takich preparatów lepiej jest jednak podejść z pewnym dystansem. Jednym z najlepszych wyjść jest jak dla mnie na chwilę obecną dieta odchudzająca w postaci...

31 wypowiedzi
ostatnia 18.06.2018
Salon optyczny: Biznes, który wpada w oko

Myślę, ze zdecydowanie warto się z tym zapoznać! --- http://specjalistka-ortodonta.pl/

6 wypowiedzi
ostatnia 12.06.2018
Optyk ma różowe okulary

Sklepy optyczne stacjonarne maja sens ponieważ wiele osób nie wie w jakich okularach będzie się dobrze czuło. I na miejscu może sobie przymierzyć wiele par, zorientować...

22 wypowiedzi
ostatnia 08.06.2018