Badania skuteczności reklamy w windach przeprowadzane przez Wydział Marketingu Ryerson Polytechnical Institute w Toronto i Capilano College w Vancouver potwierdziły, że reklama w windach, to najskuteczniejsza forma nieświadomego oddziaływania na człowieka - średni wynik to 84 proc. skuteczności.
Kornelia Krzysiek z Grupy Mediowej Valere
Wtorek
13.05.2014
O pozyskiwaniu klientów zainteresowanych reklamą w windach oraz skuteczności tej formy promocji opowiada Kornelia Krzysiek z Grupy Mediowej Valere.
 

Czy istnieją badania potwierdzające skuteczność reklamy w windach? Czy klienci ufają tej formie promocji?
Klienci postrzegają reklamy w windach jako coś nowego i alternatywnego w odniesieniu do dotychczas stosowanych przez nich form promocji, jak np. kolportaż ulotek czy reklama internetowa. Ponieważ koszt reklamy na tablicy, uwzględniając okres oddziaływania, jest stosunkowo niewysoki, klienci chętnie decydują się na nawiązanie współpracy.
Najlepszym potwierdzeniem skuteczności proponowanej formy reklamy jest duża liczba nawiązywanych umów długoterminowych oraz fakt, że firmy ogólnopolskie reklamę w windach coraz częściej biorą pod uwagę podczas planowania własnych kampanii marketingowych. Każdy z mieszkańców podróżuje windą dwa razy dziennie, więc poziom zapamiętania kampanii jest znacznie wyższy niż np. przy standardowych nośnikach outdoorowych - w bardzo prosty sposób wyliczamy naszym klientom stosunek kosztów dotarcia/osoba, co jesteśmy w stanie określić na poziomie minimalnym (liczba mieszkańców) plus goście odwiedzający dane lokalizacje.

W jaki sposób franczyzobiorcy pozyskują klientów oraz powierzchnię na reklamy? Czy samodzielnie negocjują możliwość korzystania z powierzchni wind ze spółdzielniami i zarządcami biurowców?
Nasi partnerzy pozyskują klientów w dogodny dla siebie sposób. Jako centrala nie narzucamy ściśle określonych działań, którymi muszą się kierować. Pozyskiwanie klientów może się odbywać zarówno drogą telefoniczną, elektroniczną, jak w bezpośrednim kontakcie z klientem, do czego zawsze zachęcamy. Oddajemy partnerom w ręce podręcznik operacyjny, który jest efektem naszego kilkuletniego doświadczenia w sprzedaży powierzchni reklamowych. Jeśli chodzi o  negocjacje dotyczące możliwości korzystania z wind należących do zarządców nieruchomości - wszystkie działania i formalności z tym związane są realizowane przez naszą centralę. Partner nawiązujący współpracę z nami otrzymuje „gotowe” lokalizacje.

Jaka jest różnica w doborze klientów, których reklamy są publikowane w windach budynków mieszkalnych i biurowcach należących do firm? 
Taka różnica z założenia nie istnieje. Reklamodawca wykupuje reklamę na wszystkich tablicach jakie dostępne są w danym mieście. Wszelkie odstępstwa od tej reguły są wynikiem bezpośrednich negocjacji reklamodawcy z naszym partnerem. Wyjątkiem są sytuacje, w bardzo dużych miastach, w których często występuje jednocześnie więcej niż jedna edycja reklamy. Wówczas reklamodawca może wykupić reklamę przykładowo wyłącznie w interesującej go dzielnicy, jednak bez podziału na konkretne budynki.

rozmawiał (dw)

 

 

 

 

 

 


POPULARNE NA FORUM

Jaka drukarnia online?

Ostatnio kilka razy korzystałem z drukarni Copio http://www.copio.pl/ i jestem mega zadowolony z jakości ich usług. Druk bardzo wysokiej jakości, realizacja zamówienia...

146 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Skorzystać z niedrogiej firmy pozycjonującej np.

193 wypowiedzi
ostatnia 13.10.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Ważne by płacić za konkretne wyniki a nie z góry jakiś stały abonament. Tak mają np. w https://www.lodzpozycjonowanie.com.pl

193 wypowiedzi
ostatnia 13.10.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

W dzisiejszych czasach jak się nie pozycjonujesz to giniesz na tym rynku. Wiem coś na ten temat. Powoli zacząłem tracić klientów bo moja pozycja na google była niska i...

193 wypowiedzi
ostatnia 12.10.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Ja długopisy, kalendarze, wizytówki zamawiam na http://www.copypoint.pl/. Zresztą takie materiały promocyjne jak ulotki czy baner też. Mają fajne okazje, a jakość moim...

242 wypowiedzi
ostatnia 10.10.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Ja jestem zadowolony z długopisów firmowych, które zamówiłem na http://dlugopisy24.pl/

242 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

O tym, jak skuteczne jest pozycjonowanie stron w odniesieniu do zwiększenia na przykład sprzedaży polecam poczytać tutaj:...

193 wypowiedzi
ostatnia 07.10.2018
Jaka drukarnia online?

Polecam wpisać w Google Web-to-Print Wizytówki,ulotki a już niedługo zamawiam u nich kalendarze a wszystko w korzystnej(lepszej na razie nie znalazłem) i to wszystko z...

146 wypowiedzi
ostatnia 03.10.2018