Każda tablica zawiera 50 modułów powierzchniowych. Sprzedaż jednego modułu oznacza średni przychód 300 zł netto.
Poniedziałek
26.05.2014
Niektórzy partnerzy Grupy Mediowej Valere sprzedają reklamy w windach w kilku miastach.
 

Grupa Mediowa Valere współpracuje obecnie z dziewiętnastoma partnerami. Coraz częściej zdarzają się sytuacje, w których jeden przedsiębiorca ma pod opieką kilka miast. Ostatnio do sieci przystąpili franczyzobiorcy, którzy reklamę w windach zaoferują klientom z Krakowa i Stalowej Woli. - W najbliższym czasie podpiszemy umowę z partnerem z Piotrkowa Trybunalskiego. W dalszym ciągu poszukujemy również osób gotowych do prowadzenia działalności na terenie Puław, Jaworzna, Rudy Śląskiej, Sosnowca, Warszawy, Tarnobrzega i Poznania - wylicza Kornelia Krzysiek z Grupy Mediowej Valere.

Franczyzodawca nie wymaga konkretnych kwalifikacji od partnerów. Nie ma znaczenia wiek ani kwalifikacje zawodowe. Ważne jest natomiast doświadczenie w sprzedaży, obycie biznesowe i łatwość w nawiązywaniu jak i utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami.
- Z naszego doświadczenia wynika, że duże zaangażowanie sprzedażowe partnera, idące w parze z dobrą organizacją czasu oraz wytrwałością w dążeniu do osiągania zamierzonych celów niemal zawsze skutkuje oczekiwanym wynikiem finansowym, bez względu na wielkość miasta. Nie ma reguły mówiącej, że biznes sprawdza się tylko w dużych miastach. Do naszej sieci przynależą przedsiębiorcy z różnej wielkości miast, a co za tym idzie o różnym potencjale reklamowym. Nie zaobserwowaliśmy jednak ścisłego związku, który uzależniałby sukces partnera od tych wartości - dodaje Kornelia Krzysiek.

Inwestycja w biznes wynosi 9 tys. zł. Jest to koszt zakupu 100 tablic, w których będą umieszczane reklamy w windach. Z czasem partner może dokupić większą liczbę tablic. Franczyzobiorca otrzymuje komplet dokumentów potrzebnych do rozpoczęcia działalności, w tym materiały reklamowe i oferty sprzedaży dla klientów. Nie ma opłaty wstępnej za przystąpienie do konceptu. Występuje natomiast miesięczna opłata, której wysokość zależy od zakresu działalności partnera i jest indywidualnie negocjowana. Nie przekracza ona 1 tys. zł. Każda tablica zawiera 50 modułów powierzchniowych. Sprzedaż jednego modułu oznacza średni przychód 300 zł netto. Można więc łatwo policzyć, że jeśli partnerowi uda się sprzedać wszystkie moduły, osiągnie obrót w wysokości 15 tys. zł, a to pozwoli mu pokryć wstępne wydatki na zakup tablic.
(dw)


POPULARNE NA FORUM

Pierwszy biznes dla 20-latka

Moze jakiś bar? Tylko sprzęt kuchenny trzeba kupić w sprawdzonym miejscu, bo jakieś nieznane, slabe marki mogą się szybko zepsuć. Siostra ponad rok temu otwierała...

63 wypowiedzi
ostatnia 25.05.2018
Outsourcing to nie tylko oszczędności...

Rozwiązania z zakresu outsorcingu i zarządzania zespołami sprzedażowymi posiada firma www.hskconsulting.pl z którą już współpracuje od dawna. Dziś wiem, że to był...

21 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2018
Własny biznes - wentylacje

A kojarzysz może program faktura.pl stworzony przez platformę https://bluemedia.pl/ dzięki której prowadzenie firmy to czysta przyjemność. Platforma posiada wszystkie...

25 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Pierwszy biznes dla 20-latka

Pierwszy biznes to zawsze nie łatwa sprawa, ale kluczowa według mnie będzie dla Ciebie bluemedia.pl to właśnie firma która wykonała dla mnie sporo bardzo potrzebnych...

63 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Pożyczka, kredyt na start biznesu

Korzystam z serwisu oferującego udogodnienia dla firm jak i klientów indywidualnych blumedia.pl wcześniej nie wiedząc o istnieniu programu naprawdę sporo pieniędzy...

93 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Jaką firmę założyć?

Szanowni Państwo, osoby zainteresowane własnym biznesem w branży bankowej zachęcam do zapoznania się z informacjami w kwestii otwarcia placówki partnerskiej na zasadzie...

1 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Agencja marketingowa - czy warto?

Uważam, że nie powinniśmy się brać za pozycjonowanie jeśli się na tym nie znamy. Najlepiej zlecić to sprawdzonej firmie czy też agencji marketingowej. Myślę, że...

2 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Outsourcing to nie tylko oszczędności...

Oczywiście, że ma wiele korzyści. Warto się do niego przekonać.

21 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018