Każda tablica zawiera 50 modułów powierzchniowych. Sprzedaż jednego modułu oznacza średni przychód 300 zł netto.
Poniedziałek
26.05.2014
Niektórzy partnerzy Grupy Mediowej Valere sprzedają reklamy w windach w kilku miastach.
 

Grupa Mediowa Valere współpracuje obecnie z dziewiętnastoma partnerami. Coraz częściej zdarzają się sytuacje, w których jeden przedsiębiorca ma pod opieką kilka miast. Ostatnio do sieci przystąpili franczyzobiorcy, którzy reklamę w windach zaoferują klientom z Krakowa i Stalowej Woli. - W najbliższym czasie podpiszemy umowę z partnerem z Piotrkowa Trybunalskiego. W dalszym ciągu poszukujemy również osób gotowych do prowadzenia działalności na terenie Puław, Jaworzna, Rudy Śląskiej, Sosnowca, Warszawy, Tarnobrzega i Poznania - wylicza Kornelia Krzysiek z Grupy Mediowej Valere.

Franczyzodawca nie wymaga konkretnych kwalifikacji od partnerów. Nie ma znaczenia wiek ani kwalifikacje zawodowe. Ważne jest natomiast doświadczenie w sprzedaży, obycie biznesowe i łatwość w nawiązywaniu jak i utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami.
- Z naszego doświadczenia wynika, że duże zaangażowanie sprzedażowe partnera, idące w parze z dobrą organizacją czasu oraz wytrwałością w dążeniu do osiągania zamierzonych celów niemal zawsze skutkuje oczekiwanym wynikiem finansowym, bez względu na wielkość miasta. Nie ma reguły mówiącej, że biznes sprawdza się tylko w dużych miastach. Do naszej sieci przynależą przedsiębiorcy z różnej wielkości miast, a co za tym idzie o różnym potencjale reklamowym. Nie zaobserwowaliśmy jednak ścisłego związku, który uzależniałby sukces partnera od tych wartości - dodaje Kornelia Krzysiek.

Inwestycja w biznes wynosi 9 tys. zł. Jest to koszt zakupu 100 tablic, w których będą umieszczane reklamy w windach. Z czasem partner może dokupić większą liczbę tablic. Franczyzobiorca otrzymuje komplet dokumentów potrzebnych do rozpoczęcia działalności, w tym materiały reklamowe i oferty sprzedaży dla klientów. Nie ma opłaty wstępnej za przystąpienie do konceptu. Występuje natomiast miesięczna opłata, której wysokość zależy od zakresu działalności partnera i jest indywidualnie negocjowana. Nie przekracza ona 1 tys. zł. Każda tablica zawiera 50 modułów powierzchniowych. Sprzedaż jednego modułu oznacza średni przychód 300 zł netto. Można więc łatwo policzyć, że jeśli partnerowi uda się sprzedać wszystkie moduły, osiągnie obrót w wysokości 15 tys. zł, a to pozwoli mu pokryć wstępne wydatki na zakup tablic.
(dw)


POPULARNE NA FORUM

Gadżety reklamowe - co zamówić?

Ja zamawiałam tutaj http://www.codegarage.io- - zrobili mi projekty, wybrałam najlepszy i mam super jakości produkty :D

243 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2018
Strona WWW Twojego biznesu

Twój biznes się rozwija ale nie masz jeszcze strony internetowej? Albo Twoje strona ma już kilka/kilkanaście lat i nie odpowiada zapotrzebowaniu klientów? Zwróc się...

1 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2018
Jaka drukarnia online?

Jeśli chodzi o sprawdzoną drukarnię online i druk wizytówek to polecam firmę enveloper.pl posiadają ponad 100 różnych konfiguracji wizytówek oraz oferują wysyłkę...

151 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Mój sklep pozycjonuje agencja https://e-prom.com.pl/ próbowałem Sam ale z marnym skutkiem. Zajęli się również social mediami i są super wyniki i zasięgi organiczne

199 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2018
Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

hej a może spróbuj z nimi, są bardzo elastyczni i swoje nadruki możesz dać i zaprojektować i wielkości różne i sposoby montażu :)...

108 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2018
Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

[url]https://flagionline.pl/content/15-flagi-reklamowe-z-nadrukiem[/url]

108 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2018
Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

https://flagionline.pl/content/15-flagi-reklamowe-z-nadrukiem

108 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2018
Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

hej a może spróbuj z nimi, są bardzo elastyczni i swoje nadruki możesz dać i zaprojektować i wielkości różne i sposoby montażu :)

108 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2018